szwarcu1 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Witam ponownie, Czy mogę prosić o analizę logów statycznych wtryskiwaczy? Poniżej logi: Log (0 - 001,004,007) Log (1 - 013,018,023) Objawy jakie mnie nękają: 1) Obroty jałowe raczej w porządku 2) Poszarpywanie przy próbie utrzymania stałej prędkości i przy mocnym przyśpieszaniu. 3) Na postoju, przy ok 1600 obr/min auto zaczyna pulsować (dość mocno) 4) W grupie 18, po puszczeniu gazu z wysokich obrotów, na chwilę pojawia się 4, a następnie 128. 128 utrzymuje się cały czas dopóki silnik nie osiągnie obrotów jałowych. 5) W grupie 18 gdy utrzymuję 3000obr / min, na wszystkich pompkach pojawia się 4 i nie znika. Z góry dziękuję za każdą pomoc! Pozdrawiam ---------- Post dopisany 02-08-2013 at 07:54 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2013 at 17:04 ---------- Nikt nie pomoże?...
jarfab0511 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 na kanale 13 bardzo slabo ci wysły pompki -przedało by sie czyszczecnie albo regeneracja
przemik Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ja wiem czy słabo... Sprawdz cisnienie na tandempompie... i wymien filtr paliwa jesli nie byl dawno zmieniany...
robert2844 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ja wiem czy słabo...Sprawdz cisnienie na tandempompie... i wymien filtr paliwa jesli nie byl dawno zmieniany... witam podepne sie .jak sprawdzic cisnienie na tandempompie
szwarcu1 Opublikowano 12 Października 2013 Autor Opublikowano 12 Października 2013 Filtr paliwa jest nowiutki. Wymieniam co 10kkm. Doczytam i sprawdzę ciśnienie ---------- Post dopisany 12-10-2013 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2013 at 07:36 ---------- Witam ponownie. W końcu udało mi się sprawdzić ciśnienie na tandempompie. Przy 4000 obr/min, manometr wskazał ponad 12bar. Na wolnych obrotach było niższe i wskazówka na manometrze trochę skakała. Niestety nie udało mi się sprawdzić ponownie ciśnienia na wolnych obrotach po przegazowaniu do 4000, bo niestety wystrzelił mi wężyk przy króćcu na pompie... Czy powyższe wskazuje że pompa jest sprawna? Jeżeli tak, gdzie dalej szukać przyczyn? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź! Pozdrawiam
przemik Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Przy 1500 obr. powinno byc wiecej niz 3.5 bar...
szwarcu1 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 Dzięki za podpowiedź. W takim razie muszę raz jeszcze podpiąć manometr i lepiej zacisnąć węże :-) Rozumiem że ciśnienie powinno być stabilne a nie skakać sobie (skacząca wskazówka na manometrze)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się