various Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Witam Jakiś czas temu w mojej A4'ce pojawił się problem. Jakby nigdy nic, podczas jazdy z silnika zaczęły wydobywać się dziwne dźwięki. Coś jakby łomot i stukanie. Wcześniej wszystko było ok. Zdarza się że silnikowi przechodzi (często towarzyszy to wibracjom np. na prograch) i pracuje normalnie choć cały czas słychać i czuć wibrowanie. Zazwyczaj problem pojawia się po odpaleniu, jednak występuje losowo. Podczas tego klekotu czuć wibracje na całej budzie, silnik kopci i ma mniej mocy. Wrzucam nagrane filmiki żeby zobrazować problem: Audi A4 B7 AVANT 2.0 TDI niedomagający popychacz - YouTube Audi A4 B7 AVANT 2.0 TDI dudnienie silnika - YouTube Wstępnie myślę że jest coś nie tak z hydrauliką zaworową, że trzeba wymienić szklanki ale obawiam się czy problem nie leży już po stronie sławnej pompy oleju i od tego trzeba zacząć :/ Z góry dzięki za pomoc Pzdr
piotrsob1 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 To nie popychacze, to tak wali jk by kopyto mialo za chwile wyjść bokiem:kox: Albo panewa korbowodowa, albo luz na sworzniu tłokowym:eusathink:
various Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2013 To właśnie popychacz. Wałek z tragicznym stanie + pewnie wytarta któraś szklanka.
SotoM Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 pokrywa wałków w góre i hydrosztosy kłaniaja sie wymianie....
piotrsob1 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 To właśnie popychacz. Wałek z tragicznym stanie + pewnie wytarta któraś szklanka. Jeżeli to wałek, to chyba głuchy tym jeździł , żeby doprowadzić do takiego stanu?
makiGS Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 panewki albo luz na sworzniu tłokowym tak jak ktoś pisał
various Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 I panewa albo luz sobie od czasu do czasu znikają ? I luz powoduje spadek mocy i kopcenie ? Nie ma szans.
piotrsob1 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 I panewa albo luz sobie od czasu do czasu znikają ? I luz powoduje spadek mocy i kopcenie ? Nie ma szans. Na moje ucho to wali w układzie korbowo-tłokowym, ale jak masz obiekcje to zacznij oczywiście od zdjęcia pokrywy głowicy i oblukaj, powinien być tam porządny bajzel ,żeby tak napi@#$alało:naughty: Przy luzie na panewie lub sworzniu masz na garku dużo mniejszą kompresję i tłucze właśnie na wyższych obrotach( Tłok napi@#$dala w głowice ), i oczywiście mocy brak, a dymu nie:whistling:
various Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Pokrywa byla zdjeta, jedna krzywka ostro objechana, a reszta tez w nie najlepszym stanie Pytanie: co z opiłkami ? Wymienię na nowe a opiłki zrobia mi bajzel 2 raz ?
piotrsob1 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opiłki powinny zalegać na dnie miski , jak chcesz je wyłapać to możesz w korku spustowym zamocować mocny, neodymowy magnes, można też wrzucić płaski magnes do miski przez otwór od czujnika poziomu oleju i umocować go drugim magnesem od spodu miski. Przy wymianach oleju oczyść je z opiłków
Wihajster Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 korek spustowy jest magnetyczny zdaje sie ..
piotrsob1 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Kiedyś były standardem, u mnie w BPW magnesu nie stwierdziłem
izkalp Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 wałek rozrządu i szklanki typowe objawy dla tego silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się