Arbam Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Byłem dziś u mechanika na wgraniu nowego programu, bezpieczne 160KM. Po wstępnych oględzinach w sobote i zgraniu danych z auta stwierdził, że dwumasa się kończy bo telepie autem podczas odpalania i gaszenia, dzis po wgraniu i dociśnięciu gazu na 3,4 i 5 biegu sprzęgło zaczęło się ślizgać wiec wymiana. Czy lepiej wymienić cały zestaw sprzęgła z dwumasą czy wymiana samego sprzęgła ma sens?? Ostatnio miałem podobny problem ze sprężarką klimy, regenerowałem zamiast wymienić na nową i wydałem dwa razy kase, wiec teraz wole zapytać niż dwa razy płacić zwłaszcza że koszt nie jest niski. Pozdrawiam
greg2505 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 wymieniaj komplet ,raz że w komplecie taniej kupisz ,dwa zarobocizne raz zapłacisz ,chyba że będziesz sam robił ,ale to że telepie to nie zawsze znaczy ,że dwumasa poleciała do sprawdzenia pompki i gruszka klapy gaszącej
wesz82 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zmieniaj cały zestaw,często po zmianie samego sprzęgła dwu masa zdycha
greg2505 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/sprzedam-dwumasy-sprzegla-245198/ tu masz dobrą cenę za kompl
Arbam Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Tak zrobie, wymienie cały zestaw, a na wakacje zamiast na Chorwacje pod namiot nad Odrę
wesz82 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Tak zrobie, wymienie cały zestaw, a na wakacje zamiast na Chorwacje pod namiot nad Odrę Bierz namiot i dygaj do CRO:grin:Od razu sprawdzisz zestaw w upale:wink:
Arbam Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 I tak zrobię bo nad Odrą komarzyce ---------- Post dopisany at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany at 16:12 ---------- @%1; ---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ---------- A które sprzeglo brać luka czy sasch? Słyszałem ze z lukiem problemy z reklamacją.
greg2505 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Jak masz avf to tylko luk robi ,sachs do awx
Duch^ Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Nie kupuj luka Tylko i wyłącznie zestaw Sachs tym bardziej że masz program.
mycha1236 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Nie wiem jak jest z nowymi luk-ami ja wrzuciłem do siebie kpl. sachs-a i złego słowa nie mogę powiedzieć. Btw. czytałem ze czasami można znaleźć luka w opakowaniu sachs-a i na odwrót - nie wiem ile w tym prawdy ja w kartonie sachs-a otrzymałem wszystkie elementy z logiem i wytłoczeniami sachs-a:hi:
scubi206 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Nie ma Sachs-a do AVF-a, tylko LUK
Arbam Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Sprzęgło wymienione, szczuplejszy o 2300zl ale sprzegło śmiga jak złoto, a dwumasa pracuje jak powinna:whistling:, tylko że podczas wymiany mechanik zauważył olej w dolocie turbiny i lekko cieknie z pompy wody:facepalm:, ale na tym chwile mozna jezdzic wiec narazie dam odsapnąć portfelowi. pzdr:decayed:
Kowi87 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 dziwie sie że mechanik robi cos czego nie powinien:whistling: ALE nie zdziwie sie jak po paru miechach dalej bedzie telepało, tak to jest jak sie wgrywa gotowce(bezpieczne) bez hamowni bez diagnostyki, przecież to wychodzi na dzień dobry ze dwumas obrywa to po co wgrywać jak mozna odłozyc troche koksu z 2tys i wyciągnać dalej na obroty moment, ale gdzie mechanik takie rzeczy, on tylko potrafi sciagnać ogólnodostepne niewiadomo co i podmienic eprom:wink: w naprawach moze być dobry tu nie zaprzeczam zeby nie było:wink: turba niech Ci nie wymienia czasem, to że tam jest olej to norma:whistling: no chyba ze leje jak z kranu... no ale mimo wszystko powodzenia w użytkowaniu:wink: ten silnik bezpiecznie to możę mieć i 175km softem
Arbam Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zagrł mapę silnika, na której napisał nowy program, podczas zgrywania sprawdził auto vagiem i nic nie wyszło,powiedział mi wtedy ze dwumasa lekko telepie i moze być niebawem do wymiany razem ze sprzeglem, po wgraniu programu sprawdził logi, wszystko było ok, sprzeglo zaczęło sie slizgac jak sie rozgrzalo. Nie zrozum mnie zle, nie bronię go ale uważam ze jak na warsztat bez hamowni zrobił wszystko ok i ostrzegał mnie o ewentualnych powiklaniach po programie. Tym bardziej ze maja doświadczenie na tym polu i nie jest to warsztat typu 'stodoła' a to ze po programie wychodzą zużycia auta to normalne auto w końcu ma 10 lat i nie wiadomo ja było uzytkowane
POWER-KRIS Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Sachs Avf http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Kupplung-Sportkupplung/Audi/Audi-A4-8E2-B6-11-00-12-04/1-9-TDI-96-kW-;-AVF-;-11/2000-12/2004:::2_3_304_3978.html?language=pl Sony Xperia Tapatalk 4
Arbam Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 No jest i sasch ale to jest do 550nm performace, do zwykłego programu wystarczy luk. Jak ktoś idzie w mody silnika to takie jak najbardziej ale do serii €600 za samo sprzeglo to trochę drogo i niepotrzebnie ---------- Post dopisany at 00:50 ---------- Poprzedni post napisany at 00:49 ---------- A no i dobranoc bo jutro na 7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się