ekonom Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam Log 003 Log 011 Wyskoczył jeszcze taki błąd : 00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) 30-00 - Open or Short to B+ Pozdrawiam
marewel Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Spory turbo lag,przeplywka przyzwoita,blad czujnika temp.powietrza zasysanego.
ekonom Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 Co mogę poradzić na "turbo laga" ? Jakieś jeszcze logi zrobić ? Gdzie jest ten czujnik ?[br]Dopisany: 28 Lipiec 2008, 22:59_________________________________________________Koledzy powiedzcie coś jeszcze do tych logów. Zrobić jeszcze jakieś ? Błąd wykasowałem i już się nie pojawia. Czy wyciąć katalizator ?
przemik Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Turbo dosc ospałe.... spory lag.... rozepnij wydech zaraz za sprezarką i zaloguj 011. LMM - wyglada OK Zamiesc 004 stat i 004 BS oraz 007 stat. Pozdr
ekonom Opublikowano 22 Września 2008 Autor Opublikowano 22 Września 2008 mógł bym prosić o wyjaśnienie tego rozpięcia wydechu zaraz za turbiną ? Tam przecież taki żar zacznie buchać.
przemtor Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 kolego Przemik co miałeś na mysli pisząc o rozpieciu wydechu przy sprężarce i zrobieniu logów
przemik Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Przed podjeciem decyzji o wywaleniu KAT a powinno sie rozpiac wydech tuz za sprezarką, a przed KAT em i zalogowac 011 dyn ... dostaniemy odpowiedz czy zapchany KAT powoduje zaburzenia w prawidlowym cisnieniu gazow spalinowych w sprezarce...
przemtor Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 hmm, a czy jest to bezpieczne? Przcież wówczas z turbiny miota prawie ogniem pod maską. W silnikach ułożonych poprzecznie, gdzie turbina jest między ścianą grodziową a blokiem cięzko mi sobie to wyborazić. Nie wspominając juz o decybelach. Pewnie się trochę głośno zrobi
przemik Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Glosno bedzie ale przynajmniej dowiemy sie czy wywalenie kata spowoduje wyrwanie turbiny z letargu...
przemtor Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 nie wiem sam czy to na poważnie czy nie. Czy robiliście tak faktycznie? Bo logiczne byłoby sprawdzenie jak jeżdzi auto bez kata zanim się go wypruje, ale nie wiem czy bym się odważył tak zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się