Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gdzie znajduje się złącze sondy lambda w A4 1,8 125 KM silnik ARG


darkb

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję pomocy , czeka mnie wymiana sondy lambda tylko pytanie takie gdzie znajduje się wtyczka złączka kabli od sondy lambda ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć gdzie idą kable od sondy i gdzie znajduje się wtyczka , złącze tejże sondy bardzo proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a można prosić bardzo o te instrukcje bądź nakierowanie mnie jak sprawdzić vaga mam i multimetr też mam wiem gdzie jest złącze więc proszę bardzo jeśli to możliwe o jakieś instrukcje, noszę się z zamiarem zakupu sondy lecz szkoda wydac ponad 300 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie VAG-a i bedziesz mógł sam sobie działac przy aucie:

BartSoft.pl - Produkty - Interfejs VAG USB + Polski VAG 2.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka znajduje się obok zbiornika wyrównawczego ,jest czarna i ma cztery przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy posiadam vaga , sprawdzałem na kanałach powyzej 30 w blokach pomiarowych tylko nie wiem co powinno znajdować się w okienkach jeśli sonda prawidłowo działa , czy wie ktoś mam i vaga i kabelel KKL tak że z tym nie ma problemu tylko jak sprawdzić , proszę o pomoc . wtyczkę sondy zlokalizowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sonda powinna płynnie i szybko oscylowac w bloku nr 7

w zakresie od 0.1...1.1 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w bloku nr. 31 patrzyłem i pokazuje cały czas napięcie sondy 0.435 V, napięcie wogóle się nie zmienia. I pytanie czy właśnie jakoś można zmierzyć multimetrem tą sondę aby porównać z odczytem z VAGA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jest uwalona, sprawdzałes na luzie przy wysokich obrotach czy oscyluje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak patrzyłem na luzie i na wysokich obrotach i jest bez zmian, nawet zmierzyłem napięcie na wtyczce idącej od komputera silnika , na białych kablach czyli na grzałce nie mam wogóle zaś na siwym i czarnym od strony kompa wyświetla mi 0,43 V czy to komputer silnika wariuje, na wtyczce od sondy nie mam napięcia na szarym i czarnym kablu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy posiada ktoś z was jak zmierzyć prawidłowo sondę lambda miernikiem multimetrem

---------- Post dopisany 19-08-2013 at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany 16-08-2013 at 08:49 ----------

wrzucam logi dynamiczne i logi statyczne które może jeszcze pokaż wam koledzy co może być przyczyna tego uszkodzenia :

Poniżej logi dynamiczne :

Log (0 - 002)

Log (1 - 023)

Log (2 - 033)

Log (3 - 020)

Log (4 - 026)

Log (5 - 041)

Log (6 - 031,031)

Log (7 - 032)

Log (8 - 030)

Log (9 - 022)

Poniżej logi statyczne :

Log (0 - 001)

Log (1 - 003)

Log (2 - 023)

Log (3 - 030)

Log (4 - 020)

Log (5 - 032)

Log (6 - 033)

Log (7 - 031)

Log (8 - 002)

Log (9 - 022)

Log (10 - 006)

Log (11 - 026)

Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem czy szukać już sondy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...