shortrider Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Chciałbym wszystkich serdecznie przywitać, miałem nadzieje że moim pierwszym postem będzie pełna optymizmu prezentacja pojazdu no ale Do brzegu, od kilku dni cały licznik jest ok ale prędkościomierz ma humory. Na początku działał tylko przy włączonych światłach i 1 biegu wentylatora lub bez świateł i 3 biegu (im większe obciążenie prądowe tym było mu "lepiej") Potem jeden calutki dzień działał normalnie i dziś po wymianie podświetlenia licznika zamarł na dobre Sądzę że padły luty po tym jak otwierałem licznik, czyściłem od środka etc. Mam przewód OBD2 i może jutro uda mi się załatwić laptopa i sprawdzić czy jest błąd speed sensora. Jaki polecacie preparat do czyszczenia styków? Jako ciekawostkę mogę napisać że żaróweczki zostały przeze mnie wymienione na 2w zamiast 1,1w i 1,2w i świeci dużo jaśniej i zarazem nie prześwietla czerwonej tarczy. Na same tarcze z wskazówkami w wersji bez fisa, aku i oleju potrzebujemy 6 sztuk żarówek w oprawce BX8.4d ( jest ciut mniejsza od 8,5 i ma miejsce na płasku śrubokręt co ułatwia znacząco montaż.) Pozdrawiam ! ---------- Post dopisany 23-08-2013 at 08:54 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2013 at 20:15 ---------- Witam podłączyłem wczoraj laptopa w poszukiwaniu błędów, po walce z sterownikami przewód zaczął być widziany przez komputer ale mimo to nie miałem dostępu do wielu opcji w polskim vagu i programie vcds. Umieszczam to co udało mi się wykryć i proszę o wskazanie na co zwrócić uwagę. Błędy w silniku to wszystkie raczej muszę naprawić. VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 21 August 2013, 15:59:29:0 Control Module Part Number: 028 906 021 GM Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1436 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 4 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00625 - Vehicle Speed Signal 27-00 - Implausible Signal VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 21 August 2013, 15:53:06:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 24 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01361 - Switch for Anti-Theft Alarm; Close 29-00 - Short to Ground 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01363 - Switch for Central Locking; Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal 01364 - Switch for Central Locking; Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 28-00 - Short to Plus 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 22307 - Unknown Error Code Unknown - 70-10 - Cylinder 3 - Intermittent 23331 - Unknown Error Code Unknown - 02-00 - Signal Shorted to Ground 23587 - Unknown Error Code Unknown - 103-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 24099 - Unknown Error Code Unknown - 39-00 - Output won't Switch or Short to Ground 23075 - Unknown Error Code Unknown - 01-00 - Signal Shorted to Plus 22819 - Unknown Error Code Unknown - 01-10 - Signal Shorted to Plus - Intermittent 22563 - Unknown Error Code Unknown - 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent End -------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------- Post dopisany 25-08-2013 at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany 23-08-2013 at 08:54 ---------- Ktoś mi coś powie na temat logów ? ---------- Post dopisany 05-09-2013 at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany 25-08-2013 at 19:01 ---------- Dziś byłem na szrocie i sprawdzałem 2 impulsatory przy mnie wyciągane z skrzyń biegów. Rozwiązania problemu muszę szukać gdzie indziej. Mam pytanie, czy da się jakkolwiek sprawdzić czy jest to wina "zimnych lutów" w zegarach ?
bediks Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Zrób test zegarów vagiem najpierw i odczytaj błędy z licznika Wchodzisz w 17- Instruments Jest taka zakładka output test i w nią wchodzisz i klkajac ciągle next pokazuje działanie licznika i miedzy innymi wskazówek , wszystkie na raz powinny iść od zera do końca i stanąć w pionie , zobacz czy to działa i odczytaj błędy z grupy 17 instruments
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się