Nordyz Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam. Wszystko zaczelo sie od wymiany uszczelki pod glowica ( jedna bo to V). Ubywa mi systematycznie plynu ze zbiorniczka wyrownawczego. Z jednej strony objawy sa takie jakby poszla druga uszczelka bo auto zaczelo strasznie dymic widac to wieczorem w dzien nie bardzo, ale z drugiej strony nie przybya nic oleju plyn tez z olejem sie nie miesza. Pod samochodem widac czasami plamy po plynie chlodniczym (wodzie demineralizowanej bo dolewanie G12 juz mi sie znudzilo). Zaraz po odpaleniu auta i wcisnieciu pedalu gazu slychac takie jakby bulgotanie/przelewanie sie wody. Kilka razy zdazylo sie ze na trasie wyskoczyl mi na komputerze komunikat o plynie chlodniczym i po podniesieniu maszki bylo tak 2 cm ponizesz min. ale w momencie jak lekko odkrecilem korek syknelo i poziom sie podniosl... magia. Czy moze miec to zwiazek ze zle odpowietrzonym ukladem chlodzenia? Ma ktos moze jakies sensowne pomysly co to moze byc..?
fryt Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 dołączam sie do pytania kolegi bo mam identyczny problem:/
arson15 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 stwierdzam zapowietrzenie ukladu chłodzenia ubytek plynu może być spowodowany nie dokręceniem opaski węża lub dziura w chlodnicy
zegarmistrz Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Mam to samo.. tylko że ja uszczelki nie wymieniałem.. i nawet wiem skąd leci.. z wlotu chłodnicy po prawej stronie..
xandmar Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 posprawdzajcie opaski Witam. Wszystko zaczelo sie od wymiany uszczelki pod glowica ( jedna bo to V). Ubywa mi systematycznie plynu ze zbiorniczka wyrownawczego. Z jednej strony objawy sa takie jakby poszla druga uszczelka bo auto zaczelo strasznie dymic widac to wieczorem w dzien nie bardzo, ale z drugiej strony nie przybya nic oleju plyn tez z olejem sie nie miesza. Pod samochodem widac czasami plamy po plynie chlodniczym (wodzie demineralizowanej bo dolewanie G12 juz mi sie znudzilo). Zaraz po odpaleniu auta i wcisnieciu pedalu gazu slychac takie jakby bulgotanie/przelewanie sie wody. Kilka razy zdazylo sie ze na trasie wyskoczyl mi na komputerze komunikat o plynie chlodniczym i po podniesieniu maszki bylo tak 2 cm ponizesz min. ale w momencie jak lekko odkrecilem korek syknelo i poziom sie podniosl... magia. Czy moze miec to zwiazek ze zle odpowietrzonym ukladem chlodzenia? Ma ktos moze jakies sensowne pomysly co to moze byc..? mniej wiecej w którym miejscu silnika widzisz wyciek?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się