lolot Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Koledzy czy ktoś z Was zmieniał sam klocki hamulcowe w b8?Czy potrzebne jest podpięcie do kompa czy wystarczy wymienic i tyle?Dzięki za opd:naughty:
lolot Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Przod ? tył ? przód i tył Grzesiu:decayed:
wrclaguna Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Przód to standartowa procedura jak w kazdym aucie Tył to juz trzeba kompa ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-swap-tylnych-zacisk-ze-standartowych-s4-b8-wentylowane-330-mm-211786/
lolot Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Przód to standartowa procedura jak w kazdym aucie Tył to juz trzeba kompa ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-swap-tylnych-zacisk-ze-standartowych-s4-b8-wentylowane-330-mm-211786/ Dzięki wodzu:wink:
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Tyl spokojnie mozna ogarnac bez kompa i szkody dla auta
zbyszek7791 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Tyl spokojnie mozna ogarnac bez kompa i szkody dla auta proszę pochwal się nie jednemu by się przydało
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Nic niezwykłego, odkrecasz odpowietrznik i wkrecasz tloczek
POWER-KRIS Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Dev te silniczki są na 12V? Jak tak to drugi aku przewód i im wsteczny. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4
POWER-KRIS Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Znaczy co nie przejdzie? Mi się jeszcze po prostu nie trafiła w łapy b8 to na razie kombinuje na sucho. Jak ich nie cofnie prądem to łajzy zdejmie i cofnie ośką nie ma h... ja we wsi na uszach stanę a nie dotknę stacji dla zasady. Zostaje tylko czy ruszy bez adaptacji czy wywali błąd? Sony Xperia Tapatalk 4
koli456 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 No to jak wymienial juz ktos bez podpinania do kompa te hamulce tył ?
Dev Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Wystarczy wkrecic tloczek i tyle
koli456 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Przód wymieniłem bez problemu ale tył ze wzgledu na elektryczny reczny to nawet sie nie biore bo boje sie ze cos popsuje.W Sobote mam termin u magika bedzie wymieniał to dobrze podpatrze jak to robi
Arczi387 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Wymieniałem klocki w a8 i musiałem podpiąć kompa ponieważ wkręciłem ręcznie tłoczek poskładałem wszystko odpalam chce ruszyć a tu problem koła zablokowane tłoczek zapamiętał swoją starą pozycje i próbował do niej wrócić. Więc bez kompa sie nie obeszło podejrzewam ze w b8 jest tak samo
koli456 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Haha wiedzialem zeby sie lepiej nie brac za to ale bym sobie narobił
Dev Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Jezeli bedziesz robil to VAGiem to i tak musisz wcisnac tloczek, sam sie nie cofnie.
arre Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Czyli obowiazkowo trzeba adoptowac tyl? bez adaptacji po wymianie tarcz i klockow z tylu kola sie zablokuja?
koli456 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Napewno sie zablokuja bo po wymianie klockow tłoczek wroci na stare miejsce ktore zapamietał i zacisnie nowe klocki.....
arre Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Napewno sie zablokuja bo po wymianie klockow tłoczek wroci na stare miejsce ktore zapamietał i zacisnie nowe klocki.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się