Mach 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Witajcie, Poszukuje osob ktore mialy podobne objawy i udalo im sie zdiagnozowac przyczyne: Pojawia sie u mnie delikatny grzechot / chrobotanie w momencie gdy odpuszczony jest gaz i silnik shodzi z obrotow. Dziwiek dochodzi z tylu silnika spod pokrywy lancucha walkow rozrzadu. Tam gdzie znajduje sie tez nastawnik (wariator), vacum pompa i pompa paliwa. Zaczalem od wymiany lancuszka walkow wraz z napinaczem, wymieniony jest tez nastawnik faz rozrzadu (wariator) oraz zawor starujacy N205. Mimo to dzwiek pozostal :-( Wyeliminowalem rowniez vacum pompe, silnik byc odpalany ze zdjeta w ogole vacum pompa. Poki co nie przynioslo to rezultatu. Czy ktos sie spotkal z takim objawem ? IMO podejrzanym moze by jeszcze zawor ktory jest zintegrowany z deklem lancuszka walkow. Wchodzi czesciowo od wewnetrznej strony dekla w wariator. Jest nierozbieralny i trudno powiedziec co znajduje sie w srodku. Niestety wystepuje lacznie z deklem w zaporowej cenie. Jakies pomysly ? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAMER 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 ale grzechocze ci jak puścisz gaz jadąc ? na luzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moogio 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 a części jakie pchałeś ? oryginały czy zamienniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coralgol85 0 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Witajcie, muszę podbić temat, kupiłem auto i też mam obawy o ten chrobot przy odpuszczaniu gazu.. Ponoć po odpuszczeniu gazu ciśnienie z intercoolera jest spuszczane przed przepływomierz i tam coś może chrobotać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madox123 0 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Nic nie powinno chrobotać. Silnik powinien pracować cicho. Sam u siebie wymieniłem łańcuch, napinacz, nastawnik zmiennych faz rozrządu, metalowe pierścienie(3 sztuki), vacum pompę i z silnika nie wydobywa się żaden grzechot, jest cisza a silnik pracuje idealnie. Wszystkie części oryginalne z ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAMER 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) znalazles już przyczyne? Edytowane 23 Lutego 2015 przez HAMER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Ja bym radził wjechać na kanał i zobaczyć czy masz wszystko dokręcone. U mnie też coś grzechotało i miałem pękniętą osłone przegubu i była jeszcze nie dokręcona dobrze. Dokręciłem i po sprawie.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAMER 0 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 w dziale b8, siniki benzynowe 2.0T jest podana przyczyna tego felernego pstrykania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majes86 0 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304821-20tfsi-pstrykanie-po-odjeciu-gazu/ Edytowane 3 Października 2015 przez Majes86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się