Skocz do zawartości

moogio

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O moogio

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia moogio

0

Reputacja

  1. moogio

    Jakiej firmy amortyzatory

    Mój mechanik chwali KYB
  2. moogio

    Zalety i wady 2.0TFSI

    problem był w silnikach z wałkiem A u mnie w BWE jest B... a co ma wałek do brania oleju?
  3. też to miałem u mnie padł akurat sam głośnik - wymiana na używkę i po sprawie - koszt śmieszny - tylko trzeba od razu kupić spinki do tapicerki - bo prawie zawsze strzelają
  4. np clarion 848 , wzmak stara alpina , sub xetec lub IT , przód odseparowany signat
  5. jak gruchotało to możliwe że napinacz i koło zębate pompy olejowej, koniecznie napisz jak zrobisz
  6. a części jakie pchałeś ? oryginały czy zamienniki ?
  7. dokładnie potwierdzam, też miałem BRB z Belgi i był przystosowany do DPF ale go nie miał
  8. Ważne mając diesla żeby nie robić, krótkich odcinków - szczególnie w zimie, przebieg roczny to sprawa drugorzędna dla aut używanych, sam miałem BRB bez DPF, dobry motorek - sprawdzić broki po zakupie
  9. moogio

    Zalety i wady 2.0TFSI

    spalanie 2,0 tfsi trasa do 130km/h 7,5 litra , gorzej miasto i krótkie odcinki, ja bardziej bałbym się jedna brania oleju w większych ilościach
  10. Stolkien - jeśli wszystko zrobiłeś - a zalałeś płyn do BMW:) to proponuje zmianę na np. Total LHM plus, wielu to pomogło
  11. moogio

    2.0T pasek czy łańcuch?

    z przodu pasek z tyłu łańcuch na wałkach
  12. moogio

    pompa paliwowa

    sprawdź czujnik ciśnienia na pompie
  13. ja u siebie sprawdzałem wałek rozrządu i faktycznie mam wałek B i popychacz w idealnym stanie, warto sprawdzić bo kolega miał A
  14. moogio

    duży przebieg w 2.0tsi??

    mam 2,0 tfsi audi C6 - ma ok. 200 tys. km ,fakt ze przebieg głównie autostradowy - ma się wyśmiencie , 350 tys. myślę ze to jednak dużo , ale z drugiej strony pytanie co miała robione : bo jeśli turbine, pompe olejową, wariator, to można ryzykować
  15. Części do mnie doszly, po montażu dam znać czy wszystko pasowało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...