Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pompa paliwowa


onemanarmy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam pytanie odnoscie mojej b7. Ostatnio silnik zaczal nierowno pracowac nie bylo widac tego po obrotach ale wolniej sie zbieral, glosniejszy dzwiek. Wzialem auto do dilera i powiedzieli mi ze moze to byc pompa paliwa. Nie chcialem zeby mi to sprawdzali bo dodatkowe 150$ wolali. MOglby mi ktos powiedziec jakie powinno byc cisnienie paliwa i czy jesli to pompa to wymieniac tylko na oryginalna? Dzieki licze na szybka odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jeszcze sprawdzic szklanke popychacza pompy paliwa bo potrafi sie wycierac. Poza tym ze nie trzyma wtedy cisnienia paliwa to potrafi jeszcze uszkodzic krzywke na walu rozrzadu wtedy walek do wymiany. Ta szklanka kosztuje ok 100zl wiec koszt znikomy a wymiana prosta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co to nalezy sprawdzic hfpf. Potem zrobic kompletna diagnostyke. Problem do ogarniecia. bez problemow wiekszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej HPFP - High Pressure Fuel Pump - pompa paliwa i słynny wałek i popychacz. Mowa o nim tutaj http://a4-klub.pl/2-0t-232/zalety-wady-2-0t-289201/index5.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to cudo, no tak, troche sie juz naczytalem o tym silniku i to tez czesto ludzie wymieniaja. Ja juz sam nie wiem co mam juz wymienic, jakis koszmar.

A tak wogole to jakie powinno byc cisnienie paliwa na tej pompie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hpfp wymaga częstych inspekcji jeśli nie chcemy mieć problemów z wytartym wałkiem lub uszkodzonym trzpieniem pompy , co najgorsze z awaria silnika.

cisnienie ma sie pokrywac z wymaganym przez ecu, dochodzi do 110barów, żeby się dowiedzieć czy jest ok trzeba zrobić diagnostyke vag. jesli cisnienie nie jest uzyskiwane zgodnie z tym co wymaga komputer , mamy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalismy z mechanikiem vagiem to cisnienie ale nie wiedzielismy jakie ma byc poprawne, wymagane przez ecu, 110 barow ma byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecie wrzucałeś logi kanał 230 chyba.

---------- Post dopisany at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ----------

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/logi-problem-008583-bank-1;-system-too-lean-at-idle-329813/

Cisnienie się zgadza jak widac tylko że w logu dynamicznym zrób 002+033+230 na jałowym a wczesniej kasuj błędy chyba będzie widać jakie ciśnienie jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mysle że tak tylko wcześniej skasuj błedy nawet jak nic nie ma, żeby skasowac adaptacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...