bkhcrew 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Log (0 - 002,020) Log (2 - 115,118) plus błąd : 17887 - Break Boost Vacuum System: Mechanical Failure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 masz uszkodzony układ podciśnienia ewentualnie dziure w tym układzie, + ucieka ci ciśnienie bo masz ze 20KM mniej i troszkę mniejsze doładowanie przyjrzyj się serwie hamulcowemu i wężykom idącym do niego ---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:58 ---------- tak jak tutaj Mended My Vacuum Leak code 17887, Looking For A More Permanent Solution (Pics Inside) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkhcrew 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 nie 20 km tylko ponad 60KM ... wynik na hamowni 107,8KM 140Nm wężyki wydają się być całe, może serwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 mala moc może wynikac z trybu awaryjnego chociaż nie wiem na jakiej zasadzie działa on w b6, szukaj dziurska/słabej opaski zaciskowej w całym układzie doładowania i podciśnieniowym - tak na początek zanim zaczniesz wymieniać wszystko po kolei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Masz nieszczelność w układzie dolotowym przez to turbina dosyć wolno wstaje, trzeba sprawdzić szczelność dolotu kompresorem, a ten błąd może byc powodowany eżektorem: http://www.a6klub.pl/download.php?id=8650&sid=425962c42fb180ee6efe12034e804b1f Najlepiej jakbyś odpioł rurkę gumową która wychodzi z kolektora i idzie do niego i dmuchnął kompresorem ok 1 bar, nie powinien przepuszczać ciśnienia. Zobacz czy też nie jest pęknięty bo lubi się rozłazić na dwie częsci. Mała moc na hamowni wyszłą pewnie też z tego że przy wyższych obrotach zaczyna cofać Ci zapłony, czyli świece do sprawdzenia, wymiany ale narazie ogarnij szczelność. ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:41 ---------- A i jeszcze zawór dv do sprawdzenia, bo chyba podbija ciśnienie po zdjęciu nogi z gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkhcrew 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 świece wymieniłem tydzień temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się