zegarmistrz 0 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam, po wymianie magla pojechałem na zbierzność (wczoraj). Po zbierzności wszystko ok. Wczoraj wieczorm poszedłem pocieszyć się z jazdy a tu co - jak jade prosto raz kierownica jest ustawiona na wprost, a raz przesunieta delikatnie w prawo, lub delikatnie w lewo. Oczywiście jak puszcze fajere to samochód jedzie prosto - myśle że coś nie tak z maglem. Ale co to może być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 sprawdz jak jest ustalony luz na maglu sruba na klucz 18,(spruboj dokrecic)ale jezeli byl regenerowany magiel to oni powinni luz ustalic i zabezpieczyc nakretke przynajmniej ja tak mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarmistrz 0 Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Wczoraj troche wiecęj pojezdzilem - i czuc jak przeskakuje - wiec jeszcze jedno pytanie - czy to ten luz na klucz 18?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 na maglu jest sruba która reguluje luz.Dokrec ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarmistrz 0 Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Sprawa rozwiązana. Problemem było za słabe dokręcenie magla - teraz juz wiem czemu orginalny był tak mocno dokręcony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 a gdzie ta śruba jest ? może ktoś pokazać na fotce ? albo opisać dokładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 a gdzie ta śruba jest ? może ktoś pokazać na fotce ? albo opisać dokładniej. wejdz pod auto, zdejmij oslone silnika i patrz w strone przekladni, a zobaczysz srube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bondzo83 0 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Chciałem się podpiąć pod temat, również założyłem regenerowaną maglownice i pojechałem na zbieżność, po ustawieniu przejechałem się i kierownica w prawo o 2 stopnie i ściąga na prawo, wracałem 3 razy na stacje niestety mechanik rozkłada ręce i nic nie może zrobić, na przyrządach jest ok a ściąga, dodam ze miesiąc temu ustawiałem na tej samej stacji geometrie po wymianie zawieszenia i wszystko było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Chciałem się podpiąć pod temat, również założyłem regenerowaną maglownice i pojechałem na zbieżność, po ustawieniu przejechałem się i kierownica w prawo o 2 stopnie i ściąga na prawo, wracałem 3 razy na stacje niestety mechanik rozkłada ręce i nic nie może zrobić, na przyrządach jest ok a ściąga, dodam ze miesiąc temu ustawiałem na tej samej stacji geometrie po wymianie zawieszenia i wszystko było OK. cisnienie w oponach jest jednakowe :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bondzo83 0 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 tak!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się