AndrzejKula Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam drodzy klubowicze! Może ktoś z was mi doradzi co może powodować mój problem... A więc między obrotami 1800-2500 podczas dodawania gazu szarpie autem. powyżej 2500 wszystko wraca do normy.... Pomożecie??
trepek Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Silnik na pompie czy pompowtryskach? Jak na pompie to nastawnik do czyszczenia.
Bartollo Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Podepne się pod temat, ja mam trochę inny problem auto zaczyna szarpać jak schodzi z obrotów przy hamowaniu silnikiem. Najbardziej czuć to na 3,4,5 biegu. Jadę na 3 hamuje silnikiem i przy obrotach około 1250 zaczyna poszarpywać (coś jak by sie chciało na 3 bez gazu pod górę podjechać) obroty spadają poniżej 1100(czym wyzszy bieg to próg szarpania przesuwa się w górę )(4 szarpie w okolicach 1400 na 5 w okolicach 1700) i wszystko wraca do normy auto jedzie płynnie bez gazu. Nie wiem czy to ma coś do tego ale pierwsze takie objawy miałem po zmianie dawki z 8,8mg na 3.2mg/skok, kąt wtrysku wynosi 38-40 w BS. Silnik to AFN.
piotrsob1 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam drodzy klubowicze!Może ktoś z was mi doradzi co może powodować mój problem... A więc między obrotami 1800-2500 podczas dodawania gazu szarpie autem. powyżej 2500 wszystko wraca do normy.... Pomożecie?? Wygląda na EGR, może silnik przydławiać się spalinami, zdemontuj go, sprawdź czy grzybek zaworu dokładnie przylega do gniazda, zamontuj i bez podłączania wężyka sterującego. Wężyk sterujący zaślep śrubką i pjździj, jak szarpanie zniknie , masz przyczynę Jeżeli to szarpanie by występowało w całym zakresie obrotów, to przyczyną też może być słaby kontakt wtyczek popowtrysków, ale wtedy będziesz miał w kompie błąd przerwy w obwodzie cewki któregoś pompowtrysku
jak28 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Bartollo moje AJM szarpało przy hamowaniu silnikiem gdy była rozwalona przepławka. Wyglądało to tak jakby podczas hamowania silnikiem dodawał nagle gazu na ułamek sekundy.
Bartollo Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 podmienie od znajomka przepływke i dam znać czy cos pomoglo
jak28 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Mogę jeszcze dodać że statycznych błędów nie było, jedynie testy dynamiczne wyklazywaly rozbieżności.
Bartollo Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Po podmianie przepływki problem dalej występuje.Jeszcze jakieś sugestie??
POWER-KRIS Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 No to tylko czujki temperatury zostały. Może zwarcie sie gdzieś robi. Sony Xperia Tapatalk 4.
Bartollo Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Sprawdzałem na Vagu Engine- meas.bloks-08 - Groupa 007- temperatura płynu oraz Instruments - Meas.Bloks-08 - Groupa 003 - temperatura płynu i róźnica wynosi 2-3*C i na zimnym i ciepłym silniku. Czyli czujnik sprawny. A sądze ze jak by było jakieś zwarcie to zaraz by byl bląd czujnika. Napięcie RSW na samym zapłonie 0.740V na odpalonym 1.80 V.
SpyAmericano Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Kolego miałem tak samo w silniku AHU. Wiele pomysłów, kombinacji, a winny okazał się zawór regulacji doładowania turbiny, czyli popularnie zwany N75. Po wymianie problem znikł. Wymień ten zawór i powinno pomóc. Pozdrawiam
Bartollo Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 I tak będę musiał zmienić n75 bo podejrzewam ze to przez niego wywala mi bład 519 jak zmienię dam znać
A4B5AJM Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 U mnie szarpało, gdy walnięty był czujnik ESP, przy wyłączonym ESP szarpanie ustawało.
jak28 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Bartollo ostatnio pisałem ze u mnie na szarpanie pomogła wymiana przeplywki(wymianialem bo i tak była padnieta i były tez inne objawy przeplywki) a przy okazji wtedy wymienilem dużo wezykow podcisnnienia, miedzy innymi wszystkie w okolicach N75. Może zaczni od tego. A jak nie to spróbuj tez zamiany N75 z N108(? nie jestem teraz pewien)
Bartollo Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 U mnie szarpało, gdy walnięty był czujnik ESP, przy wyłączonym ESP szarpanie ustawało. Nie mam ESP:) Bartollo ostatnio pisałem ze u mnie na szarpanie pomogła wymiana przeplywki(wymianialem bo i tak była padnieta i były tez inne objawy przeplywki) a przy okazji wtedy wymienilem dużo wezykow podcisnnienia, miedzy innymi wszystkie w okolicach N75. Może zaczni od tego. A jak nie to spróbuj tez zamiany N75 z N108(? nie jestem teraz pewien) N108 jest w pompie Chyba chodziło Ci o n18 (EGR) Wszystkie podciśnienia będe wymienial na dniach jak mi przyjdzie n75 (n18 też mam padnięty a i tak egr zaslepiony) Więc wtedy bede pisal czy się cos zmieniło.
Grzegorz0072 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 witam mam taki problem z moja audi.. przy obrotach poniżej 2tys zaczyna drżeć i trochę mocy nie ma i tak jest na 4 i 5 biegu, a później już normalnie idzie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się