Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywający płyn chłodniczy


A4B5AJM

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie o to chodzi że chodził z 45 min i nic zero nie ciekło,nie ubyło płynu;/,

---------- Post dopisany 23-11-2013 at 09:44 ---------- Poprzedni post napisany 21-11-2013 at 19:46 ----------

Rozwiązane u mnie z krućca ciekł płyn,wymienione 2 uszczelki i jest ok:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowi podstawowe pytanie czy ubywa wam płyn podczas spokojnej jazdy tj. do 100 km/h bez katowania go na obrotach czy jazda z większymi prędkościami przy dużych obrotach, miałem podobny przypadek przy delikatnej jeździe mogłem robić tyciące kilometrów i nic się nie działo wszystko ok. Lecz jak dałem silnikowi dobrze po gazie to po przejechaniu odcinka ok 15 km zapalała mi się kontrolka od płyny, odwiedzenie kilku mechaników, wymiana termostatu, sprawdzania czy gdzieś nie ma wycieków, sprawdzanie na zawartość spalin w układzie chłodzenia i nic. Mechanicy twierdzili że wszystko jest oki :grin:. zacząłem przeglądać internet i wtedy właśnie został opisany podobny przypadek lecz goście sprawdzali na hamowni silnik pod dużym obciążeniem i wtedy wyszło im że dostają się spaliny do układu chłodzenia, pojechałem ponownie do mechanik celem sprawdzenia samochodu, nie chciało mu się ponownie podpinać testera gdyż twierdził że wszystko jest ok, lecz w końcu założył tester na zbiorniczek i po odpaleniu silnika z uśmiechem ta twarzy stwierdził że wszystko oki, ja nie poddając się wsiadłem do auta i dałem gaz do oporu i potrzymałem tak chwilę, uśmiech na twarzy mechanika zgasł w układzie pojawiły się spaliny.

Wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wszystko wróciło do normy.

Zapomniałem dodać że płyn z układu chłodniczego wydostaje się przez zbiorniczek, jest zawór bezpieczeństwa w korku i przy dużym ciśnieniu puszcz i nadmiar płynu wydostaje się przez odpływ w zbiorniczku który znajduje się pod spodem, aby potwierdzić czy płyn się tamtędy wydostaje wystarczy zaraz po zatrzymaniu otworzyć maskę i sprawdzić czy pod zbiorniczkiem jest mokro lub znaleźć ten odpływ pod zbiorniczkiem i sprawdzić ręką czy znajduje się jeszcze tam jakiś płyn.

Gdzieś w internecie wyczytałem że w silnikach AJM przy około 200 tyś. przebiegu strzela uszczelka pod głowicą - jakaś wada fabryczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...