Skocz do zawartości

Koniu1979

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Koniu1979

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Sanok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Koniu1979

0

Reputacja

  1. W tym wypadku wole nowe kupić, coś 100 jedna A jak z zaciskami i jarzmami, czy jarzmami z a8 quattro mają taki sam rozstaw śrub
  2. i jak panowie robił jeszcze ktoś te modyfikacje, bo czeka mnie wymiana tarcz i nie wiem czy nie zastrzelić tych hebli. Przy okazji mam pytanie czy te modyfikacje pasują do audi z 2001 roku
  3. Miałem to samo, walka trwała trochę, posprawdzałem wszystko miernikiem i o dziwo wszystko było w porządku. Tak jak koledzy piszą wyżej przeczyściłem dokładnie styki, dorobiłem mały pilniczek i każdy styk z osobna czyściłem. Pomogło kontrolka przestała świecić.
  4. Sorki juz uzupełnione nie wiem co się stało ze znikły wszystkie dane
  5. Witam panowie podepnę się pod temat, mam ten sam problem termostat wymieniony na orginał ASO temperatura faluje w dalszym ciągu, chce wymienić czujnik lecz mam problem tego typu że nie jestem w stanie ustalić dokładnie jaki to czujnik, zamówiłem w sklepie przyszedł nie ten co trzeba. Proszę o podanie jakiś numerów tego czujnika. Mam rozumieć że czujnik to jest ten co znajduje się za silnikiem po prawej stronie na wężu i jest to czujnik dwu pinowy
  6. Panowi podstawowe pytanie czy ubywa wam płyn podczas spokojnej jazdy tj. do 100 km/h bez katowania go na obrotach czy jazda z większymi prędkościami przy dużych obrotach, miałem podobny przypadek przy delikatnej jeździe mogłem robić tyciące kilometrów i nic się nie działo wszystko ok. Lecz jak dałem silnikowi dobrze po gazie to po przejechaniu odcinka ok 15 km zapalała mi się kontrolka od płyny, odwiedzenie kilku mechaników, wymiana termostatu, sprawdzania czy gdzieś nie ma wycieków, sprawdzanie na zawartość spalin w układzie chłodzenia i nic. Mechanicy twierdzili że wszystko jest oki . zacząłem przeglądać internet i wtedy właśnie został opisany podobny przypadek lecz goście sprawdzali na hamowni silnik pod dużym obciążeniem i wtedy wyszło im że dostają się spaliny do układu chłodzenia, pojechałem ponownie do mechanik celem sprawdzenia samochodu, nie chciało mu się ponownie podpinać testera gdyż twierdził że wszystko jest ok, lecz w końcu założył tester na zbiorniczek i po odpaleniu silnika z uśmiechem ta twarzy stwierdził że wszystko oki, ja nie poddając się wsiadłem do auta i dałem gaz do oporu i potrzymałem tak chwilę, uśmiech na twarzy mechanika zgasł w układzie pojawiły się spaliny. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wszystko wróciło do normy. Zapomniałem dodać że płyn z układu chłodniczego wydostaje się przez zbiorniczek, jest zawór bezpieczeństwa w korku i przy dużym ciśnieniu puszcz i nadmiar płynu wydostaje się przez odpływ w zbiorniczku który znajduje się pod spodem, aby potwierdzić czy płyn się tamtędy wydostaje wystarczy zaraz po zatrzymaniu otworzyć maskę i sprawdzić czy pod zbiorniczkiem jest mokro lub znaleźć ten odpływ pod zbiorniczkiem i sprawdzić ręką czy znajduje się jeszcze tam jakiś płyn. Gdzieś w internecie wyczytałem że w silnikach AJM przy około 200 tyś. przebiegu strzela uszczelka pod głowicą - jakaś wada fabryczna.
  7. powiedz mi czy te objawy masz niezależnie czy auto jest ciepłe czy zimne bo ja takie objawy miałem w lecie i musiałem zrobić przynajmniej z 50 km aby usterka się pokazała i 1. wymiana przegubu - bez zmian 2. wymiana łożyska piasty - bez zmian 3. zrobienie zawieszenia - bez zmian 4. rozebranie całego zawieszenia z lewej strony tj. każdy wahacz osobno, zdemontowana sprężyna, zdemontowany amortyzator, wyczyszczenie i poskładanie - bez zmian:facepalm:. Brak jakichkolwiek widocznych uszkodzeń mechanicznych czy też innych podczas składania zawieszenia. W tym macpersonie nie ma łożyska gdyż jest to zawieszenie wielowahaczowe, i tutaj łożysko zastępują wszystkie sworznie. Tego mechanika co chciał wymieniać łożysko omijaj z daleka Przyszły zimniejsze dni usterka sama znikła:decayed:
  8. Panowie rozumie że: 1) Z 246 na 255 wystarczy tylko jarzmo podmienić z A6 C5 2) Z 246 na 269 wentylowane co trzeba zrobić tj. jakie zaciski czy mogą zostać stare, jakie jarzmo i jakie klocki, czy wejdzie ori fela alus 16" i co tam trzeba gdzieś nawiercać, jakaś podkładka? Panowie dobrze by było jakby ktoś znający się na temacie w punktach wyszczególnił co trzeba zrobić przy poszczególnych modernizacjach hamulców tylnych
  9. Witam wszystki, jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 z 2001r. jest to moje drugie auto i jak narazie jest :th:, szkoda że szybciej nie przekonałem się do tej marki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...