Piteros1 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 siemka chcialem zalozyc gwint ale zrezygnowalem bo to twarde itp, i teraz mam do wymiany prawy przedni amor i chcialbym chociaz troszke spuscic auto do kola 17", to odrazu bym wymienil wszystkie, slyszalem ze zawias 1ba jest seryjnie nizszy ??? albo inaczej chce wymienic, amortyzatory i przy okazji minimalnie obnizyc auto co wsadzic ? jestem zielony moze wystarczy do obnizenia zmiana sprezyn ?
cptolgierd Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 jak założysz gwint dobrej firmy to masz możliwość regulacji twardości też. 1ba - komfortowe i najwyżej auto stoi, 1be - niżej o bodajże 3cm, 1bv chyba też coś obniża. Sprężyn -40mm nie ładuj do 1ba, wyczytałem gdzieś że amory szybko na takich sprężynach padają. Jakie masz amortyzatory dowiesz się z naklejki w kole zapasowym - będzie pisać 1ba, 1be lub 1bv.
horny devil Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Odsyłam -> http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/faq-forum-zawieszenie-15115/ Ja wsadziłęm springi eibacha pro kit. Fajnie się na tym śmigało, niestety amorki się wylały bo były najtańsze i pewnie seria Teraz zakupiłem bilsteina B4 sport. Ma być komfortowo. Auto docelowo ma siąść -30 Bo o tyle siata na prokicie.
Piteros1 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 no ja mam 1ba, czyli zastanawiam sie nad 1be lub 1bv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się