Wandej Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Witka:hi: Pany jaki realny przyrost(o ile wystąpi) może dać dolot z kwasówki?? Czyli zamiast seryjnej puszki z filtrem gąbkowy stożek + do kolektora rura kwasowa?? pytam bo koszt wykonania tego jak dla mnie jest śmieszny bo potrzebuje tylko około metra rury i spawanie to koszt maks 50zł Czy gra warta zachodu?? Tylko bez wpisów"kup sobie 1.8T":decayed:
egon@ Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Na takim kolektorze mocy raczej nie odczujesz w silniku wolnossącym. Ale za to może fajnie to wyglądać po otwarciu machy.
Wandej Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Na takim kolektorze mocy raczej nie odczujesz w silniku wolnossącym. Ale za to może fajnie to wyglądać po otwarciu machy. Mógłbym zrobić i kolektor ale seryjny ma zmienną geometrię więc wole tego nie ruszać Nie wiem dlaczego to auto ma tylko 130KM skoro ma zmienne fazy rozrządu + kolektora dolotowego:facepalm:
egon@ Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Na takim kolektorze mocy raczej nie odczujesz w silniku wolnossącym. Ale za to może fajnie to wyglądać po otwarciu machy. Mógłbym zrobić i kolektor ale seryjny ma zmienną geometrię więc wole tego nie ruszać Nie wiem dlaczego to auto ma tylko 130KM skoro ma zmienne fazy rozrządu + kolektora dolotowego:facepalm: Oto trzeba by zapytać inżynierów audi, a jeżeli chodzi o zmienne fazy to przodownikiem w temacie jest Japonia może dlatego.
Inkognito Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Tyle ze taki dolot musi byc zrobiony z glowa uklad musi miec taka sama objetosc co ori filtr to moze nie dac jakis przyrostow konkretnych ale auto moze byc bardziej elastyczne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się