machina Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 A może tak pojedź na stację diagnostyczną i sprawdź hamulce:decayed:
Arkom Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Mam taki zamiar, ale jedno mnie zastanawia ten "ciepły przód" po przejechaniu np 20 km przednie koła są tak "ciepłe", że śruby od kół są stosunkowo bardzo ciepłe, może się o nie lekko oparzyć, ale tłoczki odbijają, prowadnice chodzą luźno.
machina Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Jak używasz hamulca to nie dziwne, jak dziś wróciłem z pracy przejeżdżając 20 km to również miałęm całe felgi aluminiowe ciepłe z przodu, a 2 razy tak mocniej przyhamowałem. Myślę że to normalne
Arkom Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Ale dlaczego przód w porównaniu z tyłem jest gorący ?? może to tylko przewrażliwienie robiłem już hamulce w nie jednym aucie i u mnie wydaje mi się ok tylko zastanawia mnie ten gorąc tylne sa o wiele mnie ciepłe, niż przednie.
Śliwek Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 kolego a ciężko tak ruszyć głową? czemu w obecnych autach na przodzie są większe tarcze i wentylowane gdy na tyle są mniejsze lite (rzadko wentylowane) albo jeszcze szczęki? jak znajdziesz pytanie na tą odpowiedz to będziesz wiedział czemu przód jest cieplejszy od tyłu. dodatkowo możesz zahaczyć o temat regulatora siły hamowania.
Arkom Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 no wiem, że przednie hamulce hamują bardziej, może jestem trochę przewrażliwiony he skoro wszystko wydaje mi się ok to może rzeczywiście jestem przewrażliwiony xD jeszcze jedno, może to kwestia dotarcia klocków a może nie tylne klocki tzn tarcze wyglądają tak jakby nie całe klocki hamowały tylko część, możliwe jest żeby tłoczki krzywo sie wkręciły??
Śliwek Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 podnieś auto i pokręć kołem - jeśli swobodnie się obraca to jest ok. gdy koło będzie nawet lekko trzymać powinieneś to wyczuć. co do tłoczka - pracuje w cylindrze, powinien prosto się wysuwać.
Arkom Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 I raczej na podniesionym aucie koła sa ok bynajmniej wg mnie, co do tłoczków to chodziło mi o tył, czy jest opcja, że krzywo się wkręciły?? raczej mało prawdopodobne ale może. Nic trochę tak pojeżdżę może sie dotrą a jak nie to zdejmę je i zobaczę co jest nie tak. ---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 07:56 ---------- Mówcie co chcecie ale nie jest ok wg mnie. Po teraz auto jest mniej żywe, tzn wydaje mi się, że muszę mocniej wciskać pedał gazu niż poprzednio oraz przy odpaleniu auta przed wymianą klocków załączało się serwo. Ja mam automat i odpalam trzymając hamulec i przed wymianą po odpaleniu pedał wpadał trochę inaczej mówiąc załączało się serwo a teraz tak nie jest po odpaleniu pedał jest w miejscu jak przed odpaleniem, mimo tego sam pedał podczas jazdy chodzi miękko tak jak było. Tak czy siak coś mi się tu nie podoba, dodam, że mam do wymiany najprawdopodobniej łożyska w przednich kołach nie wiem czy oba, a pisze najprawdopodobniej bo nie jestem pewny tego ponieważ jadąc >70 km/h słychać szum i jest to typowe dla łożysk ale nasila się przy skręcie he i tu mi się to nie podoba bo to już bardziej pachnie przegubem ale to nie dźwięk padniętego przegubu he. I ogólnie koła przednie wydają mi się zbyt gorące wiem, ze powinny być dość ciepłe ale....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się