zarojek Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Nagraj coś to bedzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zychu1992 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witam nie bede tworzył nowego postu to się przypnę Pacjent A4 B5 1,9 TDI AFN Silnik nowo wsadzony 200 Km bylo ok i potem spadek mocy i taki dziwny klekot Filmik: https://youtu.be/0RHAJhNPexg W silniku świeczki uszczelki nowe od kolektorów misy pokrywy egr Olej Motul Nowe filtry Jakieś propozycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3b Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Panowie nagrałem dzisiaj filmik jak pracuje mój 1.9 TDI AVG, przebieg ok. 250 tyś km. Proszę mi powiedzieć czy według Was jest wszystko okay? Bo przeglądając Wasze filmiki dostrzegam, że jednak też u mnie coś cyka? Filmik nagrywałem na zimnym silniku świeżo zapalonym po kilku godzinnym postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zychu1992 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Moje cykanie ustało okazał się przestawiony rozrząd. Pompa była o 2 zęby przesunięta ale teraz gra i buczy Uszkodził się napinacz Radze nie olewać tego cykania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radmos Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 u mnie cyka wtryskiwacz sterujący jak mam ustawiony kąt wtrysku prawidłowo 49-52 a jak przestawię na przyspieszony na około 65 to cisza ale silnik pracuje wtedy oczywiście twardo, nie wiem o co to chodzi z tym cykaniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mmmaniek Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Witam z tego co widze to nie tylko wy macie ten sam problem co i ja wiec zaczne tak Passat tdi 110km AVG kupilem go sam osobiscie w niemczech w 2014r z przebiegiem 250 tys do 2012roku do 215tys byl serwisowany posiadam ksiazeczke i wszystkie papiery po za tym stan auta jest Bardzo dobry po przejechaniu 10 moze 15 tys zaczol cykac w chwili obecnej ma 305 tys rozrzad zmianiany 20 tys temu szklanki walek wszystko oki a tydzien przed wymiana rozrzadu dla znajomego u którego cykalo tak samo jak i u mnie wywalilo dzióde w szklance i walek na miejscu tej szklanki byl sporo zebrany 10 tys temu auto stracilo dla mnie nagle moc podczas spokojnej jazdy EGR otworzyl sie i zablokowal wiec zostal zaslepiony sprawdzilem wtryski 3 wraz ze sterujacym lały wiec myslalem ze przyczyna cykania moga byc wtryski 4 nowe Polskie koncówki po 90 zl za sztuke gdzie Boscha kosztuja 400 za sztuke plus wymiana i ustawienie zaplacilem 560 zl i to nic nie pomoglo nadal cyka wiec juz sobie odpuscilem trase 1500 km robie 6 razy w roku bez najmniejszych problemów olej Mobil1 10w40 co 10 tys kupuje literek dodatkowo na dwie wymiany na dolewki i caly czas trzymam pod maximum moc podniesiona do 140km pali na dotyk jak go przygazuje to oczywiscie kopci czarnym dymem ale przy automatycznej skrzyni radzi sobie rewelacyjnie wiec uwazam ze nie ma sensu przejmowanie sie tym cykaniem jezeli auto nie bierze oleju tym bardziej ze dochodzenie co moze byc moze pociagnac wiecej pieniedzy niz by kupic caly slupek za okolo 1000 zl tym bardziej ze nasze auta sa w wiekszosci warte mniej niz 10 tys zl Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się