Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cykanie AFNa


e2rd-85

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jak kupiłem samochodzik w lipcu 2012 to nie cykał po 5000tys km zaczął cykać tak jak 2 kolegów powyżej. Po wymianie rozrządu wszystkich rolek napinaczy cykanie zniknęło. Po 5000tys pojawiło sie ponownie i tak mam do teraz. Tak samo jak 2 kolegów powyżej - powtórzę się.

Przejechałem już 25000tys. Nie widzę zmian.

Może też Mixolu doleję:eusathink::eusathink::eusathink::eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze dodam że u mnie jak rano odpalam auto to na zimnym silniku jest cisza, zero cykania a jak się nagrzeje to słychać cykanie.

Jedna z moich teorii jest taka że na zimnym olej jest gęstszy i bardziej wycisza popychacze.

Ale to takie przypuszczenia laika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze dodam że u mnie jak rano odpalam auto to na zimnym silniku jest cisza, zero cykania a jak się nagrzeje to słychać cykanie.

Jedna z moich teorii jest taka że na zimnym olej jest gęstszy i bardziej wycisza popychacze.

Ale to takie przypuszczenia laika.

Dobrze teoretyzujesz, na 99% popychacze. Wymień na nowe INA, znajdziesz np na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To cykanie czy bardziej metaliczna postuk??

No właśnie wiem że popychacze klepią metalicznie ( miałem do czynienia w benzynie VW) a tutaj jest bardziej takie cykanie , jak na załączonych filmach.

Dobrze teoretyzujesz, na 99% popychacze. Wymień na nowe INA, znajdziesz np na allegro.

Na razie to mi nie przeszkadza (nie jest jakoś super tragicznie, jak słychać na filmie), więc nie będę się pchał w koszta a potem się okaże że to jeszcze coś innego. Może kiedyś przy okazji jak będzie coś grzebane w silniku .

Z tego co zauważyłem 60-70% AFNów tak chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha moj wlasnie ostatnio zaczal :-/

Tak jak tobie z rana nic ale chwiel pomieli oliwa i juz cyk cyk f*ck f*ck, mimo ze dobre pol roku temu wymienialem hydrosztosy na INA hymmmm co jesli nawet to tylko rzeczy i nawet nowe padaja.

Oby to byly one za niedlugo sie za nie zabiore ponownie.

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie doczytałem do końca czy kto pisał to, ale u mnie w avg jak tak cykało to był to napinacz, po wymiane jak ręką odjął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam AFN i tak samo, rano cisza, jak juz olej zlapie 80-90stopni to slysze cos takiego ale slabiej nieco inaczej tylko ze ja to slysze bardziej jak otworze drzwi anizeli jak otworze maske i slucham z przodu silnika, postaram sie jutro wrzucic filmik, zobaczycie ale cos mi sie wydaje ze ten typ tak ma przy obecnych przebiegach bo te auta nie oszukujemy sie ale maja od 300.00 w góre, mialem w zyciu juz 2 afny poza obecnym i oba chodzily podobnie, ew widze tu zaleznosc od stopnia rozgrzania oleju, a co za tym idzie popychacze ... nic innego mi do glowy nie przychodzi...

ja tez zmienilem z oleju 15w40 na jakim jezdzil ostatnie 6 lat na 10w40 i wlasnie mam wrazenie ze to uslyszalem dopiero teraz !! czyli rzadszy olej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ostatnio zauwarzylem ze jak mam nowy olej jest ok cicho ale jakos po 1000km zaczyna stukac i znow wymiana oliwy i jest ok do czasu :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli potrzebujesz gestszego oleju, popychacze sa winne ;)

jak smigasz na 5w40 to zmien na 10w40 a jak juz jezdzisz na 10w40 to jednak nie polecam zmiany na mineral ale za to zmiane popychaczy ni sa drogie po rabacie ok 18zl sztuka za INA , potrzebujesz 8 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem wiem ale dobrze ze tak sie stalo i to zauwazylem wiesz.

poprostu od momentu jak turbina zmielila mi wirnik musialem zmienic miske olejaowa pod fisa i wyczyscic ew.wszystko po awarii(opilki z wirnika w oleju)

zmienialem olej po 1500km i wlasnie wtedy to uslyszalem ze tak jest po wymianie -dobrze a po czasie wraca.

popychacze ina 16zl.

odrazu chce walek zalozyc od sdi

tak by za jednym razem to ogarnac.

Co najgorsze ze popychacze wymienialem na ina na poczatku roku 2013 :kwasny: wiec abo wadliwy albo niewiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wymieniałeś niecały rok temu to dziwne może faktycznie dopatrywałbym się tutaj głębiej przyczyny tego stukania cykania

dodam dzisiaj filmik z mojego AFN, porównamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne lecz tlumacze sobie to tym ze to tylko czesci - przedmiot i moze akurat ktorys wadliwy :kwasny:

Co innego moge pomyslec ?

wtryski wymienione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem może jakaś tulejka na którymś korbowodzie, to cykanie jest w miarę szybkie i rytmiczne i systematyczne musi mieć związek z czymś co się obraca to ani zawór odpowietrzenia zbiornika ani wtryski moim zdaniem, albo popychacze albo właśnie jak na początku pisałem

Ewidentnie coś co pracuje z olejem bo od niego jest zależne u mnie po odpaleniu rano cisza, ale po rozgrzaniu oleju już cyka...

---------- Post dopisany at 12:25 ---------- Poprzedni post napisany at 12:24 ----------

Co dziwne każdy mój AFN tak miał, a nawet AHF 110 w octavi też robił dokładnie tak samo jak juz był olej mocno rozgrzany, przebiegi moich TDI były od 200 do 450tyś, każdy jeden pracował tak samo i zawsze słyszałem to cykanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze tylko jednostajne cykanie jest ok. lecz jesli cos raz wytepuje a raz nie to juz zagadka.

Ja nie bede sie zamartwial na zapas,ustalam ze to popychacze i zabieram sie od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frimuś, wymieniłeś popychacze ja bym im dal spokój, sprzedaje części od prawie 10 lat, nigdy nie miałem reklamacji na popychacze INA...

tutaj mój film, auto rozgrzane do 90, sam nie wiem jak odpalę chodzi ciut bardziej miękko, no i jakość dźwięku tez przekłamuje bo to tylko telefon na żywo mniej klepie

MAM wrażenie bo ostatnio bawiłem sie katem statycznym jak miałem za niski grubo poniżej 51 to mieciutko chodził nie było tego własnie cykania aż byłem zdziwiony że to jedyny AFn który chodzi miekko, ale ustawilem kąt na 55 jak się pózniej okazało w momencie jak juz poskrecaliśmy wszystko kąt ma teraz ok 65... jutro spowrotem zrobie korekta na 50 i zobacze jakie beda efekty ale wiem ze kat statyczny własnie ma wpływ na miekka i na tzw twarda prace silnika...

film nr 1: kąt ok 67

film nr 2 :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze no nie wiem.

ale cos jest ze inaczej na nowym oleju,moze poprotu jeden sie podwiesza.

---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ----------

kurde nie moge odtworzyc 1 filmiku.

podeslij na [email protected]

po 2 filmie jakbym uslyszal swoje klepanie w sensie u mnie w audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...