Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwane gniazdo śruby przy listwie kierowniczej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam nie mały problem z moim nowym/starym Audi.

Zauważyłem, że ucieka mi płyn od układu wspomagania, namierzyłem miejsce wycieku.

jaux.jpg

Po odkręceniu śruby/zaworu zwrotnego okazało się, że ktoś zerwał gwint w gnieździe śruby i zamiast podkładek miedzianych dał stalowe :facepalm:. Na gwincie śruby pozostały opiłki z gniazda.

Próba przykręcenie wszystkiego "tak jak Pan Bóg przykazał" z udziałem podkładek miedzianych okazała się porażką. Śruba wkręcała się lekko, później z oporem, po chwili znów lekko. Nie było sensu katować gwintu w gnieździe dalej.

Mam dwa pytania: Jak można to naprawić?

Nie chciałbym rozwiercać tego i gwintować, bo tam idzie taka śruba

an88.jpg

Czy istnieje jakiś preparat/klej, który wytrzyma w takich warunkach?

Listwa jest sprawna, działa. Nie mam z nią żadnego problemu, tylko w tym miejscu niestety cieknie :cry:

Opublikowano

Są takie sprezynki jak ja to nazywam do naprawy gwintu a działa to tak ze rozwiercasz otwór gwintujesz wkręcasz sprezynke i później śrubę i trzyma ale nie wiem do jakich to rozmiarów produkują

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Są takie sprezynki jak ja to nazywam do naprawy gwintu a działa to tak ze rozwiercasz otwór gwintujesz wkręcasz sprezynke i później śrubę i trzyma ale nie wiem do jakich to rozmiarów produkują

No tak, tylko to połączenie zdałoby egzamin gdy trzeba było przymocować jeden element do drugiego, a niestety tutaj panuje ciśnienie, bo tą śrubą przykręcony jest zakuty wąż powrotny. Domyślam się (proszę mnie poprawić jeśli się mylę), że takie połączenie sprężynką nie jest szczelne.

Opublikowano
Są takie sprezynki jak ja to nazywam do naprawy gwintu a działa to tak ze rozwiercasz otwór gwintujesz wkręcasz sprezynke i później śrubę i trzyma ale nie wiem do jakich to rozmiarów produkują

No tak, tylko to połączenie zdałoby egzamin gdy trzeba było przymocować jeden element do drugiego, a niestety tutaj panuje ciśnienie, bo tą śrubą przykręcony jest zakuty wąż powrotny. Domyślam się (proszę mnie poprawić jeśli się mylę), że takie połączenie sprężynką nie jest szczelne.

To uszczelnisz klejem do gwintow. Na powrocie cisnienia nie ma..

Opublikowano

Po mojemu nowa śruba i dobry klej do gwintów odporny na olej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...