bilay Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Mam nie mały problem z moim nowym/starym Audi. Zauważyłem, że ucieka mi płyn od układu wspomagania, namierzyłem miejsce wycieku. Po odkręceniu śruby/zaworu zwrotnego okazało się, że ktoś zerwał gwint w gnieździe śruby i zamiast podkładek miedzianych dał stalowe . Na gwincie śruby pozostały opiłki z gniazda. Próba przykręcenie wszystkiego "tak jak Pan Bóg przykazał" z udziałem podkładek miedzianych okazała się porażką. Śruba wkręcała się lekko, później z oporem, po chwili znów lekko. Nie było sensu katować gwintu w gnieździe dalej. Mam dwa pytania: Jak można to naprawić? Nie chciałbym rozwiercać tego i gwintować, bo tam idzie taka śruba Czy istnieje jakiś preparat/klej, który wytrzyma w takich warunkach? Listwa jest sprawna, działa. Nie mam z nią żadnego problemu, tylko w tym miejscu niestety cieknie
misiek547 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Są takie sprezynki jak ja to nazywam do naprawy gwintu a działa to tak ze rozwiercasz otwór gwintujesz wkręcasz sprezynke i później śrubę i trzyma ale nie wiem do jakich to rozmiarów produkują Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
bilay Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 Są takie sprezynki jak ja to nazywam do naprawy gwintu a działa to tak ze rozwiercasz otwór gwintujesz wkręcasz sprezynke i później śrubę i trzyma ale nie wiem do jakich to rozmiarów produkują No tak, tylko to połączenie zdałoby egzamin gdy trzeba było przymocować jeden element do drugiego, a niestety tutaj panuje ciśnienie, bo tą śrubą przykręcony jest zakuty wąż powrotny. Domyślam się (proszę mnie poprawić jeśli się mylę), że takie połączenie sprężynką nie jest szczelne.
danielom Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Są takie sprezynki jak ja to nazywam do naprawy gwintu a działa to tak ze rozwiercasz otwór gwintujesz wkręcasz sprezynke i później śrubę i trzyma ale nie wiem do jakich to rozmiarów produkują No tak, tylko to połączenie zdałoby egzamin gdy trzeba było przymocować jeden element do drugiego, a niestety tutaj panuje ciśnienie, bo tą śrubą przykręcony jest zakuty wąż powrotny. Domyślam się (proszę mnie poprawić jeśli się mylę), że takie połączenie sprężynką nie jest szczelne. To uszczelnisz klejem do gwintow. Na powrocie cisnienia nie ma..
m0nter Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Po mojemu nowa śruba i dobry klej do gwintów odporny na olej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się