Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Audi by chmarus13


chmarus13

Rekomendowane odpowiedzi

Model: Audi A4 B5 Avant

Rok: 2000

Silnik: 1.9 TDI AJM

Potencjał seria: 115 KM / 285 Nm

Właścicielem od września 2013 roku, szukałem rodzinnego dupowozu i o to jest wybór padł na OOOO.

Wyposażenie po zakupie:

Całkowita seria – kolor: LY5K (granatowy)

Wersja raczej ta z uboższych niż popasionych;)

ABS

ASR

4x poduszka powietrzna

el. szyby

el. lusterka

grzane lusterka

pompowane lędźwie

fotele taborety

wnętrze w odcieniu granatu – zadbane jak na 340tys. km nahulanego

niepełny FIS

klimatyzacja

wspomaganie

radio głośniki seria

i to byłoby na tyle.

Foty niestety w banalnym filtrze HDR zaraz po zakupie:

DSC06896.jpg DSC06897.jpg DSC06900_2.jpg

Z biegiem czasu nadchodziły nowe pomysły nowe mody nowe zmiany – mam nadzieje ze na lepsze ;)

Pod koniec roku 2013 wpadło trochę gratów:

- forumowa Turbina od silnika AWX

- felgi 18” sline 2gen, przemalowane na biało

- do felg czarne dekielki z aluminiowymi wytłoczkami z logiem audi

1497231_275211519299236_1738736387_n.jpg

Dopiero nowy rok przyniósł więcej konkretnych zmian:

- został zakupiony cały komplet zawieszenia:

na tył wleciał zestaw sztywny Koni Sport z regulacją twardości

na przód gwint Witec’a TX-K także z regulacja twardości

- trochę gratów car audio:

skrzynia subwoofer Clariona 300W RMS

tani wzmiacniacz Sigmat Onyx 4050 do napędzenia skrzyni i przodu

oraz dwa zestawy głośników

na przód odseparowane Hertz’e DSK 130.3

na tył 2way zestaw także Hertz’a DCX 165.3

do tego poszukuje wzmacniacza, bo brakuje do zasilenia suba bądź tylnego zestawu.

Dopiero po skompletowaniu wszystkiego zabrałem się do pracy głośniki i system car audio zostawiony na później a na pierwszy ogień poszedł montaż zawieszenia i felg.

Do felg wpadły gumy:

2x Toyo Proxes T1 Sport

2x Interoyale

wszystkie w rozmiarze 225/40/R18

Kilka fot po założeniu zawieszenia jeszcze na zimowych oponach było nisko, ale krótką chwile.

1517625_304456456374742_6923418892323977205_n.jpg

Po założeniu 18 zawieszenie poszło delikatnie w góre wyregulowana twardości amorów itp.

W miedzy czasie wpadł nowy komplet wahaczy, ponieważ były już spore luzy i braki..

10176166_305843442902710_2639416500285179773_n.jpg

W miedzy czasie zamontowana była turbina od AWX, oraz przepalony kolektor dolotowy i wylotowy, kat out.

Program niedawno zakończony i można powiedzieć ze przyjemnie się już razem odpychamy od asfaltu.

Aktualnie jestem w trakcie klejenia Car Audio żeby było na cacy.

Więcej fot i aktualizacje w nadchodzący weekend ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pochwal się co tam masz w środku :wink: dobra baza do modów :thumbup1: też jeździłem AJMem i byłem zadowolony :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no odprysków z przodu ma bardzo duzo, ale tez troche tych km ma pokonane, swoje lata tez ma.

Co do srodka i wyposazenia to chyba standard bez udziwnien jak na tamte lata:

- ABS, ASR

- reg. pompowane lędźwie

- el szybki + grzane lustra

- klimatronik

- niepelny FIS bakuje kompa pokladowego (ale nie ubolewam nad tym zanadto)

- xenki 4300K

- tapicerka, dywany, plastiki, wszystko w ocieniu granatu.

niedawno oddany do mycia tapicerki i srodka.

DSC06949.jpg

DSC06950.jpg

a co do srodka srodka czyli pod maska to czysta seria.

1.9TDI AJM

pokonane ma sporo, trójka z przodu.

Ogolnie jezdzi sie bardzo przyjemnie i tanio.

Korzystając z wolnej chwili ogarnąłem tez końcówkę wydechu;)

DSC06951.jpgDSC06952.jpgDSC06953.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche zmian

---------- Post dopisany 13-05-2014 at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany 07-03-2014 at 23:03 ----------

troche czasu dzis wpadło wiec i temat troche uporządkowałem pierwszy post ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie to wyglada na tym białym kole :wink: ile Ci wypluło po zmianie turbo na awx ? km/nm?:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na hamownie sie dopiero wybieram, ale szacuje okolice 170km/380nm

robiłem pomiary vagiem i pluginem kPower nie wiem na ile mozna mu wierzyc ale pokazał 185km / 400nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...