Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Lekko hamuję, a odzywa się ABS


grzes1150

Rekomendowane odpowiedzi

PANOWIE PROBLEM ROZWIĄZANY!!! :kox: Z tyłu wymieniałem amorki klocki i tarcze i znalazłem: pierścień ten nacinany od ABSu był pęknięty a rdza go tak rozepchała że zrobiła się tam szczelina ok.2mm. Pierścieni nie wymieniałem na nowe tylko docisnołem w imadle i odpowiednią elektrodą go pospawałem. Pierścienie mocno potraktowałem szczotką drucianą i zamontowałem na nowe tarcze. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam ten sam problem. Przy hamowaniu przy małych prędkościach (na światłach przed autem oraz przy skręcie w lewą stronę) jest takie odczucie jak by załączał się ABS po chwili hamulec puszcza (nie mam hamowania) i nagle się załącza i hamuje. Kiedyś prawdziwy mechanik mi o tym mówił ale nie pamiętam recepty na to. Z tego co kojarzę, trzeba spuścić płyn hamulcowy, jakoś przeczyścić przewody hamulcowe (powietrzem?) i wlać nowy.

Jeżeli jest ktoś z Kazimierza Dolnego to niech się do mnie odezwie bo wiem gdzie jest ten mechanik co wszystko wie na temat audiczek. Miałem kiedyś właśnie problem na wakacjach, podjechałem do niego przypadkowo z usterką, naprawił w 5 minut. Widać ze gość wie wszystko o audi. Niestety teraz nie ma mnie w tych rejonach.

Życzę powodzenia z tym dziadostfem :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem to samo po wymianie tarcz hamulocwych... trzeba sprawdzic na VAgu czy wsztrskie kola kreca sie synchronicznie (ta sama predkoscia) ... u mnie przyczyna byl pierscien... jesli dobrze pamietam:) pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja walczyłem długo z tym objawem i radze: wyczyścić i odpowiednio ustawić czujniki, jeśli problem będzie się powielał to odkręćić tylne tarcze i sprawdzić stan nacinanych pierścieni od ABSu. Mi też tak ABS się włanczał przy niskich prędkościach i robiło to się częściej na łukach w lewo i był pęknięty pierścień w lewym kole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich na codzien pracuje z samochodami ale z reniami i z praktyki wiem ze zadne czysczenie ani dopychanie to nie lekarstwo na to co piszecie jak lekkko b naciskacie na hamulec to abs zaczyna działac jak by pierscien byl zanieczyszczony to by gubił sygnał czyli szczeline wtedy by zaswiecała sie usterka abs a tak nie m a mialem to samo w swojej audi po wymianie klocuszkow pozdrawiam wszystkich klubowiczow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem z prawym tylem. mechanik mi mowil, ze boi sie tego dotykac, tak mocno siedzi. czy mozna czujnik jakos uszkodzic przy wyciaganiu? ile jest roboty z wymiana takiego czegos w quattro?

No to na starcie powiem ci jedno: jak twój mechanik boi się brać za takie rzeczy to lepiej od razu zmień mechanika. Czujnik czasami mocno siedzi i trzeba zapuszczać i ostrożnie próbować na "wagę". A odkręcałeś zacisk i podstawę zacisku i sprawdzałeś stan pierścienia (tak jak Ci pisałem w twoim osobnym poście na ten temat)???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kolejny problem z ABSem. wogole mi nie dziala. przy zapaleniu zaplonu odrazu wywala blad, nie musze ruszac z miejsca, nawet nie zapalam silnika. Vag nic mi nie pokazuje, bo nie potrafi sie polaczyc. nie wiem co sie moglo stac. mialem Vaga podpietego, chcialem sprawdzic bledy ABS w czasie jazdy. normalnie sie polaczyl, ale bledow nie zdazylem sprawdzic. od tamtej pory caly czas swieci ABS (razem z wykrzyknikiem czerwonym na wyswietlaczu), a Vag sie nie laczy. w innych autkach dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...