grzes1150 15 Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 PANOWIE PROBLEM ROZWIĄZANY!!! Z tyłu wymieniałem amorki klocki i tarcze i znalazłem: pierścień ten nacinany od ABSu był pęknięty a rdza go tak rozepchała że zrobiła się tam szczelina ok.2mm. Pierścieni nie wymieniałem na nowe tylko docisnołem w imadle i odpowiednią elektrodą go pospawałem. Pierścienie mocno potraktowałem szczotką drucianą i zamontowałem na nowe tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ICDSun 0 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Koledzy mam ten sam problem. Przy hamowaniu przy małych prędkościach (na światłach przed autem oraz przy skręcie w lewą stronę) jest takie odczucie jak by załączał się ABS po chwili hamulec puszcza (nie mam hamowania) i nagle się załącza i hamuje. Kiedyś prawdziwy mechanik mi o tym mówił ale nie pamiętam recepty na to. Z tego co kojarzę, trzeba spuścić płyn hamulcowy, jakoś przeczyścić przewody hamulcowe (powietrzem?) i wlać nowy. Jeżeli jest ktoś z Kazimierza Dolnego to niech się do mnie odezwie bo wiem gdzie jest ten mechanik co wszystko wie na temat audiczek. Miałem kiedyś właśnie problem na wakacjach, podjechałem do niego przypadkowo z usterką, naprawił w 5 minut. Widać ze gość wie wszystko o audi. Niestety teraz nie ma mnie w tych rejonach. Życzę powodzenia z tym dziadostfem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 mialem to samo po wymianie tarcz hamulocwych... trzeba sprawdzic na VAgu czy wsztrskie kola kreca sie synchronicznie (ta sama predkoscia) ... u mnie przyczyna byl pierscien... jesli dobrze pamietam:) pozdroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Panowie ja walczyłem długo z tym objawem i radze: wyczyścić i odpowiednio ustawić czujniki, jeśli problem będzie się powielał to odkręćić tylne tarcze i sprawdzić stan nacinanych pierścieni od ABSu. Mi też tak ABS się włanczał przy niskich prędkościach i robiło to się częściej na łukach w lewo i był pęknięty pierścień w lewym kole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiu 25 0 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 witam wszystkich na codzien pracuje z samochodami ale z reniami i z praktyki wiem ze zadne czysczenie ani dopychanie to nie lekarstwo na to co piszecie jak lekkko b naciskacie na hamulec to abs zaczyna działac jak by pierscien byl zanieczyszczony to by gubił sygnał czyli szczeline wtedy by zaswiecała sie usterka abs a tak nie m a mialem to samo w swojej audi po wymianie klocuszkow pozdrawiam wszystkich klubowiczow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Koledzy ja temat zwalczyłem więc radze czytać moje wiadomości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yedrula 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 koledzy to nic innego ja czujnik, ja mialem to samo, albo sie popsul albo nie styka itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv 0 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 mam problem z prawym tylem. mechanik mi mowil, ze boi sie tego dotykac, tak mocno siedzi. czy mozna czujnik jakos uszkodzic przy wyciaganiu? ile jest roboty z wymiana takiego czegos w quattro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 mam problem z prawym tylem. mechanik mi mowil, ze boi sie tego dotykac, tak mocno siedzi. czy mozna czujnik jakos uszkodzic przy wyciaganiu? ile jest roboty z wymiana takiego czegos w quattro? No to na starcie powiem ci jedno: jak twój mechanik boi się brać za takie rzeczy to lepiej od razu zmień mechanika. Czujnik czasami mocno siedzi i trzeba zapuszczać i ostrożnie próbować na "wagę". A odkręcałeś zacisk i podstawę zacisku i sprawdzałeś stan pierścienia (tak jak Ci pisałem w twoim osobnym poście na ten temat)??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 mam kolejny problem z ABSem. wogole mi nie dziala. przy zapaleniu zaplonu odrazu wywala blad, nie musze ruszac z miejsca, nawet nie zapalam silnika. Vag nic mi nie pokazuje, bo nie potrafi sie polaczyc. nie wiem co sie moglo stac. mialem Vaga podpietego, chcialem sprawdzic bledy ABS w czasie jazdy. normalnie sie polaczyl, ale bledow nie zdazylem sprawdzic. od tamtej pory caly czas swieci ABS (razem z wykrzyknikiem czerwonym na wyswietlaczu), a Vag sie nie laczy. w innych autkach dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się