jamal555tm Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Witam wszystkich, jestem posiadaczem a4 b7 2.0 tdi BPW, autko zakupilem dokładnie rok temu i przez cały ten rok nie było miesiąca kiedy nie byłem w warsztacie, myśle ze wystarczy ze wymienialem olej 3 razy a przyjechałem 15 tys to mówi wszystko, co chwile coś i do dziś żaden spec nie wie o co chodzi z autem. Odglos wycia przy schodzeniu z obrotow co dokładnie słychać na filmiku Prosze o sugestie
macisz12 Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Kurcze chodzi jakbyś tam miał jakiegoś diabła pod maską. Podpinałeś vaga? Może warto by zrobić na początek logi dynamiczne.
jamal555tm Opublikowano 17 Września 2013 Autor Opublikowano 17 Września 2013 Jak ostatnio byłem u speca (było tak samo) nie było żadnych bledow, wszystkie parametry dynamiczne ok (tak stwierdził). Pojechałem do innego fachowca to powiedział ze nie podejmie sie. Tracę juz głowę i pieniądze i nikt nie wie o co chodzi, a jest coraz gorzej, zastanawiam sie czy to nie skrzynia (lozyska). Dziwi mnie jeszcze to ze jak jest zimny jest bardziej dynamiczny, czuje większa moc, jak złapie temp. slabnie, walczę z tym rok i bez rezultatów masakra. Podjade jeszcze i zrobię logi bo osobiście nie mam kabla. Sugerujesz coś?
macisz12 Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Jesteś z Kleszczowa?, pracuje niedaleko Bełchatowa jak chcesz mogę ci zrobić logi, może coś zaradzimy
SotoM Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 wycia to ja tu nie słysze... bardziek mega klekotanie... dźwięk jak tłuczenie....podejrzewam uszkodzonej hydruliki zaworowej...w 8V to bolaczka. na poczatek zdjał bym pokrywe i sprawdził w jakim stanie wygladaja krzywki wałków dzwigienki no i przede wszystkim hydrosztosy
jamal555tm Opublikowano 17 Września 2013 Autor Opublikowano 17 Września 2013 Wszystkie szklanki były wymieniane jakieś 1,5 miesiąca temu :/ nic to nie pomogło.
piotrsob1 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Jak z ciśnieniem oleju, dlaczego aż trzy razy wymieniałeś olej przy przebiegu 15 kkm ? Może paliwo dostaje się do oleju, a to tłuczenie jak napisał kolega, to na ucho problem z panewkami, albo sworzniami tłokowymi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się