robaq Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Witam, proszę zerknijcie co może być trochę go muli z dołu. Regenerowałem turbo po podobno ciekło, ale po wyjęciu nie było tak źle. Bardziej waliło z odmy. Ale jak już było wyciągnięte to zrobiłem. Na dniach stuknie 300tyś. Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 004,004) Log (3 - 008,008) Log (4 - 007) Log (5 - 003,003,003) Log (6 - 011,011,011) Log (7 - 010)
przemik Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Diagnostyka niekompletna. Troche faluje to doladowanie. Nie ma wpływu na moc auta... ale faktycznie mozesz odczuwac lag na dole.
robaq Opublikowano 19 Września 2013 Autor Opublikowano 19 Września 2013 Dzisiaj podmienię n75. A może to być za słabe podciśnienie?
Tobike Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 W BS widać że zawór długo steruje sztangą zanim ciśnienie się ustabilizuje
robaq Opublikowano 19 Września 2013 Autor Opublikowano 19 Września 2013 No właśnie jakieś 3 sekundy od załączenia z 948 idzie na 1044
Tobike Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Te zawory się łatwo czyści, ja w swoich dodatkowo zrobiłem polerowanie sworzni i jakąś oliwkę która nie zniszczy membrany.
robaq Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Zamieściłem pełne logi w pierwszym poście. Proszę o ocenę i ogólny stan silnika. Czujnika n75 nie podmieniłem, nie pasował. Dawcą był seat ---------- Post dopisany 27-09-2013 at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 10:14 ---------- Wyczyściłem n75 ale dalej to samo. Pomocy!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się