Matyss88 0 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Witam, Panowie czy ktoś z was spotkał się z czymś takim (zdjęcia poniżej) w swoich B5? Sprawdzałem u znajomych i każdy jak miał katalizator to w zupełnie innym kształcie. Będę chciał to wyciąć i wspawać normalną rurę ale ciekawość mnie zżera co to takiego. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxim 1 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Wytnij i zobacz co jest w środku, sam jestem ciekaw co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 wygląda jak przedłużka wyrzeźbiona z rynny Ciekawy patent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flex78 0 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Witam, W moim AJM-ie też jest taka puszka. Jest to katalizator podobno z filtrem cząstek stałych tzw. suchym DPF-em. Ponoć aby uzyskać jakieś zniżki klient mógł takie coś montować. Mam auto sprowadzone z Holandii i na klapie mam naklejkę mówiącą o tym filtrze, widocznie poprzedni właściciel zakładał. Jest to chyba producent BOSAL pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al@n 2 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 jest to katalizator dzięki któremu a4 uzyskało euro 3 bo w oryginale jest euro 2, a co za tym idzie mogło wierzdzać do większych miast w danym państwie oczywiście nie chodzi o POLSKIE tylko np DE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flex78 0 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 też masz taką puszkę? jest to katalizator dzięki któremu a4 uzyskało euro 3 bo w oryginale jest euro 2, a co za tym idzie mogło wierzdzać do większych miast w danym państwie oczywiście nie chodzi o POLSKIE tylko np DE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyss88 0 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Kurde jak ja się cieszę, że udało się rozwiązać tą zagadkę teraz tylko muszę sobie poradzić z zapieczonymi śrubami przy wydechu i turbinie, żeby to dziadostwo wyciąć, postaram się to zrobić w przyszłym tygodniu i wrzucę foty środka tej puszki. ---------- Post dopisany 20-09-2013 at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany 18-09-2013 at 21:32 ---------- Dziś wywaliłem tą pusze z układu w środku to wygląda jak katalizator (ciekawe czy uda to się sprzedać na złomie) flex78 miałeś racje jest to firmy BOSAL. Zdjęcia poniżej. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picia 0 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Miałem dokładnie taki sam kat w skodzie superb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Tylko nie wiem po co wywalać kata który jest jeszcze dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon@ 1 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Tylko nie wiem po co wywalać kata który jest jeszcze dobry. Żeby lepiej oddychał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyss88 0 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Okazało się, że na wysokości mniej więcej przednich siedzeń miałem jeszcze jeden katalizator, 2 razy większy od tego na zdjęciach i to on był zatkany, praktycznie zero jakiegokolwiek prześwitu, wywaliłem środek i zostawiłem puszkę tak żeby na przeglądach się nie czepiali (lepiej dmuchać na zimne). Auto odzyskało wigor teraz to chce jechać i nie ma błędów na logach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudi2891-1 0 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Też mam takie coś w swoim a4 b6 1.9 sprowadzonym z niemiec i mam wszystkie dokumenty do tego.Czyli fakturę,wpisy z serwisu w książkę a jest to filtr który z normy euro 2 albo 3 robi na euro 4.Miałem na szybie naklejkę zielone kółko z 4,żeby niemiec mógł do centrum miast wjeżdzac .Ale musiałem szybę wymienić został mi tylko ten filtr bez naklejki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyss88 0 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Ja na szybie miałem żółtą naklejkę z numerem 3. Wywaliłem to i dałem naklejkę z numerem rejestracyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się