Skocz do zawartości
IGNOROWANY

cześc potrzebna fachowa pomoc :) problem z moją a4 b6 avant 2.5 tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wiem jak to wszystko rozgryzć .co o tym sądzicie ? ;) autko kupiłem z niemiec stałoo w komisie ponad 3 miesiace rozładowane brak w nim działającego obrotomierza , podswietlenia zegarów klimatronika przycisków tylko mam oświetlenie skrzyni .

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ----------

b_edy_silnika_a4_b6_avant.jpg

b_edy_skrzynia_bieg_w_a4_b6_avant.jpg

b_dy_abs.jpg

Opublikowano

na początek naładuj akumulator pokasuj błędy i wtedy sprawdź co ci wróciło

PS użyj pełnej wersji vcds(google :)) lub vag com

PS nie jestem fachowcem ale niektóre z twoich błędów wskazują na słaby akumulator

Opublikowano

Na początku pokasuj błędy i zobacz co nie da się wykasować. Jeżeli nie da się - sprawdzaj kable. W autach stojących jakiś czas często zdarzają się przypadki pogryzienia wiązek przez gryzonie.

Opublikowano

z tym oświetleniem to tak przypuszczam że doszło do jakiegoś zwarcia i spaliły sie zegary jak przyjechałem do komisu auto nie dało rady zapalić gościu prawdopodobnie zostawił kluczyk na zapłonie podpieliśmy kable i coś sie mogło pokićkać albo prawdopodobnie cos podczas mojej nieobecności nakombinował z akumulatorem i zrobił zware ,a co za tym idzie przez to jest brak komunikacji z can i nic w aucie sie nie podswietla jak wchodze w test licznika wszystko działa podswietlenie itd jak wchodze w test klimatronika też wszystko się podswietla jak chce wejsc w nawigacje to nie idzie jest taki dziwny głośny pisk na wszystkich głośnikach i wyskakuje error ze nie idzie sie połaczyć sądze że przyczyna tkwi w zegarach nie można sie połączyć wogóle .pod spodem dodaje zdjęcie jak swieci zegar gdy robie test przez vag .świeci się akumulator cały czas.

zegar_a4.jpg

---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ----------

tutaj znalazłem podobny problem miał chłopak mam dosłownie to samo też brak komunikacji . link:Problem z moją A4 - AUDI - GoldenLine.pl

Opublikowano

Musiałbyś podłączyć inne zegary na próbę, nawet bez kodowania immo, tylko po to by sprawdzić jak działa, spróbować odpalić (zgaśnie przez immo ale obrotomierz ruszy), zaświecić światła etc. W tamtym temacie gość pisze że poszedł procesor w liczniku, może i tu to samo jest - no i najlepiej operacje z akumulatorem robić na wyciągniętym kluczyku ze stacyjki, bo może rzeczywiście takie jaja wtedy wychodzą że procesor pali.

Opublikowano

Raczej procesor będzie scalony z płytą, chyba ciężko go będzie przełożyć. Co do podłączenia na próbę to tylko błędy zostaną później, które trzeba sobie skasować, nic się nie rozkoduje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...