a4fan3m 1 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Witam, Z rana, kiedy silnik jest zimny potrafie pare razy zatelepać nim na biegu jałowym - efekt falującej budy . Obroty nie skacza, wcisniecie sprzegla nic nie zmienia. Jesli dodam troszke gazu i przytrzymam ciut na wiekszych obrotach telepanie znika. Jak złapie temperature też już spokój. Złap Przebieg 136000. Samochód Passat b6, silnik cbab. 140 CR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Stawiam na dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4fan3m 1 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 z tym ze wlasnie nic nie halasuje, jak wciskam sprzeglo nic sie nie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 u mnie w bylej B6 tez trzepało i czasami bardzo ,jezdzilem z tym ponad 2,5 roku i do dzis sasiad jezdzi juz prawie 4 rok i autko smiga, objawow w B6 nie bylo takich jak w B8 jak zaczelo sie cos dziac z dwumasem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 miałem te objawy - dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gontash 1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam,Z rana, kiedy silnik jest zimny potrafie pare razy zatelepać nim na biegu jałowym - efekt falującej budy . Obroty nie skacza, wcisniecie sprzegla nic nie zmienia. Jesli dodam troszke gazu i przytrzymam ciut na wiekszych obrotach telepanie znika. Jak złapie temperature też już spokój. Złap Przebieg 136000. Samochód Passat b6, silnik cbab. 140 CR Rozwiązałeś problem z telepaniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieron82 1 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 podbijam, rozwiazany? Bo znajomy nie wie czy to wtryski bo niby dwumas ok ehhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doradca 5 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 jeśli na zimnym telepie to winna egr - ten typ tak ma - wykonaj test weź wkrec auto ponad 2500 obr i zobacz przez chwile nie bedzie wibracji za chwilę się pojawią bo egr się załączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gontash 1 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Czyszczenia pomaga? Czy to efekt zużycia EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieron82 1 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 jeśli na zimnym telepie to winna egr - ten typ tak ma - wykonaj test weź wkrec auto ponad 2500 obr i zobacz przez chwile nie bedzie wibracji za chwilę się pojawią bo egr się załączy. rozumiem, ze ten test podczas jazdy bo na jałowym powyżej 2500 nie pozwala wkrecac, dziekuje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@riusz 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam, Mam podobny problem, delikatnie telepie przez chwile ( 2-3 s) i przestaję. Problem pojawił się po zatankowaniu na lotosie paliwa premium w trakcie ostatnich mrozów. Na początku ciężko odpalał, tak jakby był słaby akumulator, jednak następnym razem po zmianie na Orlen Verwa zaczął normalnie odpalać, jednak przez pierwsze kilka sekund po prostu jeden tsk telepał jakby jeden gar nie palił. Pomyślałem że świeca padła, jednak zanim wymieniłem świece zatankowałem pod korek Shella nitro ( zdziwiony byłem nazwą - dawno nie tankowałem na shell, pomyślałem że silnik po odpaleniu z budy wyskoczy skoro zatankowałem NITRO ) i dodałem STP do czyszczenia wtrysków. Wyjeździłem już 2/3 baku i jest dużo lepiej, jednak na początku po uruchomieniu czuć delikatną nierówną pracę silnika. Zastanawiam się czy nie podłączyć pod kompa i sprawdzić parametry pracy wtrysków, jeżeli tak - na co zwrócić uwagę ?? Ogólnie co o tych objawach myślicie, wtryski mocno dostały po duszy ?? Dodam że : A4 B8 2008r, CAGB 136KM, przebieg 207kkm, po Polsce od 169kkm ( sprowadziłem 08.2012 ) - przebieg udokumentowany. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 do sprawdzenia wtryski,świece żarowe jeśli to wyjdzie ok to kompresja na cylindrach:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gontash 1 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Miałem (mam) to samo. Najgorzej było przy prawie pustym baku i temperaturze koło zera. Problem zniknął przy dodaniu dodatku do paliwa CASTROLLA. Czasy i korekcja wtrysków u mnie wydają się ok. Zastanawiam się nad sprawnością pompy paliwa. Nie wydaje mi się żeby problem leżał w braku kompresji cylindrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMAMR 1 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam, mam od jakiegoś czasu dziwny objaw, którego wcześniej nie było albo nie zauważałem. Przy dodawaniu gazu i puszczaniu sprzęgła przy niskich obrotach odczuwam delikatne drgania auta. zauważyłem też, że przy wyłączeniu zapłonu tez potrafi delikatnie zadrżeć. przebieg 202k. Wymienione: koło dwumasowe+sprzęgło przy 190k, rozrząd przy 180k. Gdzie szukać przyczyny? a może się czepiam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkucypr 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Ja mam to samo w moim aucie i tez wymieniałem dwumas bo mówili ze to to ale drgania nadal sa.Jeszcze jedno na biegu jalowym dodam gazu o odpuszczę to autem zaczyna telepac i przestaje po paru sek.Za tydzień jade to specjalisty od Audi ciekawe co on mi powie:facepalm: ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Dodam ze zawór EGR przecieka pod spodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMAMR 1 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Ja mam to samo w moim aucie i tez wymieniałem dwumas bo mówili ze to to ale drgania nadal sa.Jeszcze jedno na biegu jalowym dodam gazu o odpuszczę to autem zaczyna telepac i przestaje po paru sek.Za tydzień jade to specjalisty od Audi ciekawe co on mi powie:facepalm:---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Dodam ze zawór EGR przecieka pod spodem Daj znać jaka będzie diagnoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba.jedesign 2 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ja mam to samo w moim aucie i tez wymieniałem dwumas bo mówili ze to to ale drgania nadal sa.Jeszcze jedno na biegu jalowym dodam gazu o odpuszczę to autem zaczyna telepac i przestaje po paru sek.Za tydzień jade to specjalisty od Audi ciekawe co on mi powie:facepalm:---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Dodam ze zawór EGR przecieka pod spodem ponaglam temat- masz diagnozę ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
done 3 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Ja mam to samo w moim aucie i tez wymieniałem dwumas bo mówili ze to to ale drgania nadal sa.Jeszcze jedno na biegu jalowym dodam gazu o odpuszczę to autem zaczyna telepac i przestaje po paru sek.Za tydzień jade to specjalisty od Audi ciekawe co on mi powie:facepalm: ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Dodam ze zawór EGR przecieka pod spodem ponaglam temat- masz diagnozę ??? Odświeżam temat, odnośnie diagnozy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Ja też jestem ciekawy czy temat został rozwiązany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danio34 0 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Witam .mam to samo od jakiegos miesiaca jak yemperatury spadly po nizej 10 stopni w szwecij.jak odpalam rano auto to zawsze czekam z 5 minut zeby sie nagrzal i ostatnio cos telepie mi buda jak sie nagrzeje jest wszystko ok. Przed tym zjawiskiem wymienilem cale sprzeglo z dwumasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się