1.9TDI_S-Line Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Witam nosze się z zamiarem włożenia chipa do mojej A4. Posiada ona silnik 1.9 TDI 110KM Prosze mi powiedziec ile na oko bedzie miała koni po chipie :/
spanky Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 148KM i 305Nm skad taka dokładność ... :?: :diabelek: a wracajac do tematu ... wszsytko zalezy o tego jaki sofcik sobie zazyczysz .... ja dzisiaj jade na wgranie softu .. moje wymagania to cos koło 130 kucorów i 270 niutków z osobiscie narysowanym wykresem momentu :diabel2: ... p.s uprzedzam pytanie czemu tak mało :?: ... bo tyle mi wystarczy :diabelek:
Hugo Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 148KM i 305Nm skad taka dokładność ... :?: :diabelek: Spanky to nie dokładność tylko kolega prosił o podanie jakichś wartości na oko , co też uczyniłem
guzik_Darek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Dlaczego 130 i 270 jak możesz mieć 143 KM i 290 NM za tą samą cene i bez utraty żywotności silnika ?? Tutaj przykład: http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=27 A propo ile płacisz za chipa ??
ono Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Tym więcej mocy tym bardziej wyżyłowany silnik i podzespoły = mniejsza żywotność.
guzik_Darek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zawsze wydawało mi sie, że chiptuning nie zmniejsza żywotności jeśli się nie jeździ się cały czas na "gaz do dechy" [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 28-12-2006, 22:58 ] witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 wszystko zależy od prawej nogi kierownika.
spanky Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Dlaczego 130 i 270 jak możesz mieć 143 KM i 290 NM za tą samą cene i bez utraty żywotności silnika ?? Tutaj przykład: http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=27A propo ile płacisz za chipa ?? co do utraty zywotnosci silnika to kwestia dyskusyjna .. im wiecej "moczu" tym wieksze ciśnienie prawej stopy :diabelek: .. a wracajac do tematu to chciałem miec takie parametry z takim przebiegiem krzywej momentu i mam ... P.S cena niech zostanie tajemnica ....
yezoo Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 ludzie nie mylcie pojec.... motor TDI to bardzo mocny (wytrzymaly) silnik, od softu na 140 czy 160 a nawet 180KM nie popsuje sie, trzeba tylko robic z glowa. Sprawne turbo i sprzeglo - moc ok 140KM w granicach rozsadku, potem zaczyna brakowac i powietrza i paliwa - zmiana wtryskow/sprezarka od 150PD, pompa, sprzeglo - mozna robic 170KM, seruyjne graty zniasa to bez zadnego problemu, spalani przy takiej samej jezdzie nie wzrosnie, jak depniesz to napewno, a jezeli program jest dobrze napisany to zrobisz na tym silniku spokojnie kilkaset tys km. Przeciez wiekszosc z nas i tal jezdzi autem gora 60-120tys a potem zmiana, zauwazcie ze napisalem wiekszosc a nie wszyscy bo znajac zasady forum zaraz bedzie zmiana tematu na to ile kto jezdzi. posumowujac, tuning z glowa nie psuje motorku, Pan Marek z Mastersa swoim 240KM 1.9TDI w lupo jezdzil normalnie do niemiec i gdzie tam tylko bylo trzeba i cieszyl sie ze zapina i wacha paliwo.... a co do tego ile mozna miec z AFNa - ja mam zmierzone u grabowskiego 140KM i 310NM na paliwie z NESTE i zrobilem juz 30tys km, jak narazie oznak zuzycia nie widac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się