Jump to content
IGNORED

[AFN/AVG]chiptuning: jaka moc i moment


Recommended Posts

Posted

148KM i 305Nm

Posted
148KM i 305Nm

skad taka dokładność ... :?: :diabelek:

a wracajac do tematu ... wszsytko zalezy o tego jaki sofcik sobie zazyczysz ....

ja dzisiaj jade na wgranie softu .. moje wymagania to cos koło 130 kucorów i 270 niutków z osobiscie narysowanym wykresem momentu :diabel2: ...

p.s uprzedzam pytanie czemu tak mało :?: ... bo tyle mi wystarczy :diabelek:

Posted
148KM i 305Nm

skad taka dokładność ... :?: :diabelek:

Spanky to nie dokładność tylko kolega prosił o podanie jakichś wartości na oko , co też uczyniłem ;)

Posted

Tym więcej mocy tym bardziej wyżyłowany silnik i podzespoły = mniejsza żywotność.

Posted

Zawsze wydawało mi sie, że chiptuning nie zmniejsza żywotności jeśli się nie jeździ się cały czas na "gaz do dechy"

[ Komentarz dodany przez: zdeniu: 28-12-2006, 22:58 ]

witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane

Posted

wszystko zależy od prawej nogi kierownika.

Posted
Dlaczego 130 i 270 jak możesz mieć 143 KM i 290 NM za tą samą cene i bez utraty żywotności silnika ?? Tutaj przykład: http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=27

A propo ile płacisz za chipa ??

co do utraty zywotnosci silnika to kwestia dyskusyjna .. im wiecej "moczu" tym wieksze ciśnienie prawej stopy :diabelek: ..

a wracajac do tematu to chciałem miec takie parametry z takim przebiegiem krzywej momentu i mam ...

P.S cena niech zostanie tajemnica .... ;)

  • 2 weeks later...
Posted

ludzie nie mylcie pojec.... motor TDI to bardzo mocny (wytrzymaly) silnik, od softu na 140 czy 160 a nawet 180KM nie popsuje sie, trzeba tylko robic z glowa.

Sprawne turbo i sprzeglo - moc ok 140KM w granicach rozsadku, potem zaczyna brakowac i powietrza i paliwa

- zmiana wtryskow/sprezarka od 150PD, pompa, sprzeglo - mozna robic 170KM, seruyjne graty zniasa to bez zadnego problemu, spalani przy takiej samej jezdzie nie wzrosnie, jak depniesz to napewno, a jezeli program jest dobrze napisany to zrobisz na tym silniku spokojnie kilkaset tys km. Przeciez wiekszosc z nas i tal jezdzi autem gora 60-120tys a potem zmiana, zauwazcie ze napisalem wiekszosc a nie wszyscy bo znajac zasady forum zaraz bedzie zmiana tematu na to ile kto jezdzi.

posumowujac, tuning z glowa nie psuje motorku, Pan Marek z Mastersa swoim 240KM 1.9TDI w lupo jezdzil normalnie do niemiec i gdzie tam tylko bylo trzeba i cieszyl sie ze zapina i wacha paliwo....

a co do tego ile mozna miec z AFNa - ja mam zmierzone u grabowskiego 140KM i 310NM na paliwie z NESTE i zrobilem juz 30tys km, jak narazie oznak zuzycia nie widac

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...