Bzykii Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Witam, proszę o sprawdzenie logów ( to moje pierwsze logi kompletne więc jeśli czegoś brakuje to proszę o info ) Po podpięciu vag znalazłem ten błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Objawy które się pojawiły to niestety tryb awaryjny turbo powyżej 3,5 tys obrotów na 3 biegu:(. Po wyłączeniu silnika wszystko wraca do normy na pewien czas Z góry dzięki za pomoc basicstat000.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl basicstat003.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl basicstat011.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dyn000.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dyn003.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dyn008.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dyn010.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dyn011.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dyna001.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl statyczne stat000.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl stat001.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl stat003.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl stat004.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl stat007.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl stat013.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl stat014.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl stat018.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl stat023.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Koledzy pomoże ktoś?????? ---------- Post dopisany 09-10-2013 at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 23:15 ---------- Koledzy pomoże ktoś w zdiagnozowaniu usterki???
przemik Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Patrzyles na to co wstawiles... bo ciezko to nazwac logami. Zobacz jak chlopaki wstawiają logi i zapraszam ponownie.
Bzykii Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 patrzyłem... niestety nie na wszystkie i widzę że jest lipa poprawię i wstawię ponownie poprawione mam nadzieję że teraz są bardziej czytelne basic stat Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM statyczne Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne Grupy: 002,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 11-10-2013 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2013 at 08:17 ---------- Koledzy można się coś z tych logów dopatrzeć dlaczego turbo łapie tryb awaryjny i pojawia się błąd 17965? Z góry dzięki za podpowiedzi ---------- Post dopisany 13-10-2013 at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany 11-10-2013 at 19:34 ---------- Koledzy coś znowu jest nie tak? Powoli załamuje ręce ( Pomoże ktoś? Nie wiem czy zabierać się za czyszczenie turbo czy szukać innej przyczyny?
machina Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Wygląda na problem ze sterowaniem zmienną geometrią
Bzykii Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Witam, jutro sprawdzę jak pracuje sztanga
machina Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Prace sztangi dokładnie to można sprawdzić jak odepniesz gruszkę.
Bzykii Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 To moze odrazu zabrac sie za czyszczenie ??
storm37 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Po logach nie widac zbyt duzego przeladowania, odepnij sztange i zobacz jak pracuja kierownice, winny rowniez moze byc zawor n75. Problem z bledem 17965 powraca czy przypadek jednorazowy ?
Bzykii Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Aktualnie błąd powraca i łapie tryb awaryjny prawie za każdym razem jak obroty sa powyżej 3 -3,5 tyś obrotów
storm37 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Mozesz powtorzyc logi dynamiczne 8 i 11
Bzykii Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 Logi zrobione wstawię wieczorkiem niestety ale udało się je zrobić tylko na 2 biegu ( na 3 /4 turbo łapało tryb awaryjny Pracę sztangi sprawdzę dopiero jutro bo dzisiaj nie miałem jak
przemik Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Zrob na 3.... az do trybu awaryjnego.... wlaczasz wylaczasz auto i logujesz od nowa. Zaloguj tylko 011 i 010
nastradamus Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 jak ogarniesz problemy z turbem popraw też kąt synchronizacji - tak by był na 0.0
Bzykii Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 Ok dzięki za podpowiedzi zaraz jadę zrobić logi i wrzucę ponownie wieczorkiem wszystkie a co do kąta to zabiorę się i za to jak tylko ogarnę turbo ) ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ---------- Witam, wstawiam ponowne wykonane na 3 biegu logi poszło do trybu awaryjnego turbo mam nadzieje ze można się dopatrzeć przyczyny Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry dzięki za podpowiedzi
storm37 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Turbo do czyszczenia, masz duze przeladowanie i to jest przyczyna trybu awaryjnego
Bzykii Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 Dzięki za podpowiedzi jutro zabieram się za czyszczenie Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się