krakowiak241 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Witam, do tej pory wszystko było ok ale tydzień temu oddałem auto do mechanika na wymianę przegubu i płynu chłodzącego. Po odbiorze od mechanika zauważyłem, że podczas jazdy na gazie samoczynnie przełącza się na benzynę. Pojawił się także problem z przełączaniem z ben. na gaz po rozgrzaniu silnika. Ostatnio przejechałem 25km i nie przełączyło się na LPG. W drodze powrotnej chyba dopiero po 10-15km. Tak jak pisałem do czasu wizyty u mechanika nie miałem z tym żadnych problemów. Przy odpalaniu zimnego przełączało się na gaz po jakiś 5km, a o przełączaniu się z gazu na benzynę w trakcie jazdy to nawet nie było mowy. Gaz w butli na pewno jest. Aha wcześniej po przekręceniu stacyjki pokazywało mi stan poziomu gazu w butli. Teraz nie zaświecają się żadne diody tylko dopiero po odpaleniu silnika, a podczas jazdy potrafi raz pokazywać cztery diody potem np jedną po czym za jakiś czas pokazuje dwie. I teraz pytanie co jest grane? Czy to wina przełącznika czy czujnika? Czy możliwe, że na warsztacie coś zrąbali? Do vag nie mam dostępu. Instalacja jest sekwencyjna.
jacek70 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Czujnik poziomu gazu może szwankować. Te typy już tak mają. Możesz mieć padnięty czujnik temp. przy reduktorze . Tak czy owak najlepiej będzie jak odwiedzisz gazownika.
prezesik18 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Gdy podczas jazdy przełącza z lpg na pb centralka wydaje jakieś dźwięki? Możliwe jest od razu ponowne przełączenie na lpg czy musisz od nowa odpalić żeby przełączyć na lpg? Jaki masz sterownik?
krakowiak241 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Centralka nie wydaje żadnych dźwięków podczas przełączania się z lpg na bp. Musze ponownie odpalić żeby przełączyć na lpg. Niestety nie wiem jaki mam sterownik Gazownika na pewno odwiedzę (prawdopodobnie w przyszły piątek) tylko mniej więcej chciałbym wiedzieć co może być przyczyną, a sami wiecie, że z mechanikami czy gazownikami różnie bywa... A tu przynajmniej mogę liczyć na fachowe rady.
prezesik18 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 miałem podobne objawy zimą gdy miałem niski poziom płynu chłodniczego. Jeżdziłem z podpiętym kablem do kompa lpg i podczas jazdy na kilka sekund temp reduktora spadała na minus, przełączało na pb i po kilku temp wracała do normy, żeby przełączyć na lpg również musiałem uruchomić ponownie silnik. Spróbuj odpowietrzyć układ
krakowiak241 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 No dobra powiedzmy, że to przez zapowietrzony układ chociaż szczerze to wątpię bo przerabiałem już temat z zapowietrzonym układem chłodzenia jakieś dwa miesiące temu (korek był do wymiany) i z tego co widzę po wymianie płynu ostatnio u mechanika odpowietrzyli cały układ. Płyn chłodzący jest cały czas na tym samym poziomie i nie wywala go co jest jednym z objawów zapowietrzonego układu chłodzącego. Może faktycznie szwankuje czujnik temp przy reduktorze? Tylko teraz dlaczego pokazuje w czasie jazdy różne poziomy gazu w butli? Dzisiaj zrobiłem dwa razy po 25km i miałem wszystkie możliwe odczyty poziomu gazu w butli. Od rezerwy po cztery zapalone diody czyli pełna butla. Mało prawdopodobne ale chyba możliwe, że jednocześnie zaczął szwankować czujnik temp przy reduktorze i poziomu gazu w butli...
oca69 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 W instrukcji obsługi gazu pisze że centralka od gazu może nie pokazywać faktycznego stanu w butli. Odpal auto i przełącz na gaz centralka i obserwuj mieszalnik gazu ( parownik ) jeżeli zacznie się zbierać szron na nim znaczy ze masz za mało płynu lub nie dochodzi do mieszalnika. Na PW wyślę Ci nr kom do mnie zadzwoń i ustawie Cię z moim gazownikiem. Nie masz daleko do mnie
krakowiak241 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 Na razie tak mocniej go przegoniłem 150-170 km/h i przestał przełączać się podczas jazdy z lpg na bp jak również po rozgrzaniu silnika od razu przełącza się na lpg Ale dalej jest problem z pokazywaniem faktycznego stanu poziomu gazu w butli. Ostatnio zatankowałem do pełna i najpierw pokazywał mi rezerwę, a po ponownym odpaleniu pokazał pełna butlę ale po przejechaniu 15km spadło znowu do poziomu rezerwy Jutro wizyta u gazownika wiec zobaczymy co jest grane
krakowiak241 Opublikowano 12 Października 2013 Autor Opublikowano 12 Października 2013 hehe no tak za trzy tygodnie podjadę z pustą butla i zobaczymy co z tym czujnikiem, a może faktycznie jakiś przewód uszkodzili jak ostatnio zostawiałem u mechanika... Ale teraz super chodzi po zmianie składu tej mieszanki Ciekawe ile więcej będzie palił...
oca69 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 CO do spalania to może być nawet mniej u mnie tak było , jak miał za mało to muł i palił jak smok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się