siemian Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 wykresik bedzie jak bedzie nowa suszara. Narazie sobie plażuje w Chorwacji. Pozdrowienia
KERCZI Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 taka trasa w pospawanych felgach?! :gwizdanie:
siemian Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Opublikowano 23 Lipca 2009 nio i sie zjebało... ;( ;( sypie błędami silnika i strasznie kopci na czarno do 3000 odr nie praktycznie nie ciągnie...[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 19:01_________________________________________________podobno prawdopodobnie nieszczelność przy którymś IC
KENOiX Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 Współczuje! cały czas jesteś na wakacjach? zonk jak sie masz
sokolnh Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 nio i sie zjebało... ;( ;( sypie błędami silnika i strasznie kopci na czarno do 3000 odr nie praktycznie nie ciągnie...[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 19:01_________________________________________________podobno prawdopodobnie nieszczelność przy którymś IC to widze ze mod na dual smic sie udał
siemian Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 no jestem w Chorwacji i szukaj sobie tutaj mechanika...[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 19:19_________________________________________________Auto się zjebało. Wydobywa kłeby czarnego dymu z wydechu i do 3000 odr nie idzie. Sypie błędami i notlaufami. Patryk twierdzi że może być jakaś nieszczelność na IC ale ściągnąłem cały dól i z tego co patrze to tam wszystko jest ok. Jakieś pomysły?? Błędy mam takie: Address 01: Engine Control Module Part Number: 03G 906 016 GN Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 7420 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 66565 2 Faults Found: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2079 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 35.0 km/h Temperature: 47.7°C (no units): 100.8 (no units): 1.55 Temperature: 90.0°C 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2268 /min Torque: 198.0 Nm Speed: 74.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.60 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2468.4 mbar Absolute Pres.: 1530.0 mbar ---------------------------- Address 01: Engine Control Module Part Number: 03G 906 016 GN Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 7420 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 66565 1 Fault Found: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2331 /min Torque: 324.0 Nm Speed: 37.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.60 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2468.4 mbar Absolute Pres.: 2019.6 mbar ----------------------- Address 01: Engine Control Module Part Number: 03G 906 016 GN Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 7420 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 66565 2 Faults Found: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2268 /min Torque: 226.0 Nm Speed: 37.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.60 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2468.4 mbar Absolute Pres.: 1672.8 mbar 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 1848 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 61.0 km/h Temperature: 45.0°C (no units): 75.6 (no units): 1.72 Temperature: 89.1°C[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 19:20_________________________________________________no to zdaje relacje. Auto stoi w ASO ok. godziny 15 powinno byc cos wiecej wiadomo. Wczoraj dymił na czarno do 3000 obr. Dzisiaj nie chcial zapalić, stracił moc, zaczął szarpać potem nie chcial w ogóle wejść na obroty i zaczął wydawać kłeby niebieskiego dymu. Stracił moc do tego stopnia że na postoju po skręcie kierownicą albo podwyższeniu dmuchawy w klimie auto gasło, nie mówiąc już o jakiejkolwiek jezdzie. Skorzystałem z Assistance (bo co miałem zrobić stojąc na poboczu drogi). Jeśli okaze sie to jakas pierdołą to dostane auto zastępcze i będe to robił tutaj. Jak wyjdzie coś poważniejszego to przyjedzie po mnie jakies auto z lawetą z Polski... Pożyjemy zobaczymy... Ogólnie torche przejebane... Ale pozdrawiam
akjam Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Uuuu... Nie dobrze!!! Jakieś nowe wieści??
siemian Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 koło 15 powinno być cos więcej wiadomo. Siedzimy w knajpce koło ASO i czekamy na wieści
skovroon Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 o jasny ch*j... ale Ci sie trafiło :confused4:
Wihajster Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 juz podobno auto ożyło...EGR problem 1
siemian Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 urwał się grzybek od EGRu po wymianie autko jezdzi jak marzenie
KENOiX Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Masz szczęście w nieszczęściu siemian :>
MARCIN607 Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 sieniak wracaj chorwacja nie dla was Ps będziecie mieć co wspominać po takich przejściach. autko na chodzie to najważniejsze
siemian Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Po dołożeniu drugiego coolerka od BRD przyszedł czas na wymiane suszary na BRDowską :> :> :> Więc jest... Moc ok. 200 kucy. Na hamownie pojade jak będe miał chwilke. :naughty: Jeszcze razem z Maćkiem (Mk4) zrobiliśmy powiedzmy stage2 BOSEmusic :> Czyli po wooferku BOSE przyszedł czas na wzmaczniacz. Narazie przez BOSE gra tylko tyl ale myśle że to kwesia czasu. Gra miodzio...
akjam Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 No szkoda, że nie możemy tego posłuchać. :gwizdanie:
siemian Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 W dniu dzisiejszym wymieniłem hamulce przednie 321mm na haulce od S4 345mm... Hamują :kox: Było: Jest:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się