Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 Blb] Siemianowe Audi. Black Mat Project. Nowy Silnik ;-P


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No jest czym latać! :kox:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czekamy na wykresik :wink4:

Opublikowano

wykresik bedzie jak bedzie nowa suszara. Narazie sobie plażuje w Chorwacji.

Pozdrowienia

ch2.jpg

Opublikowano

taka trasa w pospawanych felgach?! :gwizdanie:

Opublikowano

nio i sie zjebało... ;( ;(

sypie błędami silnika i strasznie kopci na czarno do 3000 odr nie praktycznie nie ciągnie...[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 19:01_________________________________________________podobno prawdopodobnie nieszczelność przy którymś IC

Opublikowano

Współczuje! cały czas jesteś na wakacjach? zonk jak sie masz :confused4:

Opublikowano

nio i sie zjebało... ;( ;(

sypie błędami silnika i strasznie kopci na czarno do 3000 odr nie praktycznie nie ciągnie...[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 19:01_________________________________________________podobno prawdopodobnie nieszczelność przy którymś IC

to widze ze mod na dual smic sie udał :decayed:

Opublikowano

no jestem w Chorwacji i szukaj sobie tutaj mechanika...[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 19:19_________________________________________________Auto się zjebało.

Wydobywa kłeby czarnego dymu z wydechu i do 3000 odr nie idzie.

Sypie błędami i notlaufami.

Patryk twierdzi że może być jakaś nieszczelność na IC ale ściągnąłem cały dól i z tego co patrze to tam wszystko jest ok.

Jakieś pomysły??

Błędy mam takie:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 016 GN

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 7420

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 66565

2 Faults Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2079 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 35.0 km/h

Temperature: 47.7°C

(no units): 100.8

(no units): 1.55

Temperature: 90.0°C

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2268 /min

Torque: 198.0 Nm

Speed: 74.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 13.60 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 2468.4 mbar

Absolute Pres.: 1530.0 mbar

----------------------------

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 016 GN

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 7420

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 66565

1 Fault Found:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2331 /min

Torque: 324.0 Nm

Speed: 37.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 13.60 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 2468.4 mbar

Absolute Pres.: 2019.6 mbar

-----------------------

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 016 GN

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 7420

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 66565

2 Faults Found:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2268 /min

Torque: 226.0 Nm

Speed: 37.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 13.60 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 2468.4 mbar

Absolute Pres.: 1672.8 mbar

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1848 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 61.0 km/h

Temperature: 45.0°C

(no units): 75.6

(no units): 1.72

Temperature: 89.1°C[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 19:20_________________________________________________no to zdaje relacje.

Auto stoi w ASO ok. godziny 15 powinno byc cos wiecej wiadomo.

Wczoraj dymił na czarno do 3000 obr.

Dzisiaj nie chcial zapalić, stracił moc, zaczął szarpać

potem nie chcial w ogóle wejść na obroty i zaczął wydawać kłeby niebieskiego dymu.

Stracił moc do tego stopnia że na postoju po skręcie kierownicą albo podwyższeniu dmuchawy w klimie auto gasło, nie mówiąc już o jakiejkolwiek jezdzie.

Skorzystałem z Assistance (bo co miałem zrobić stojąc na poboczu drogi).

Jeśli okaze sie to jakas pierdołą to dostane auto zastępcze i będe to robił tutaj.

Jak wyjdzie coś poważniejszego to przyjedzie po mnie jakies auto z lawetą z Polski...

Pożyjemy zobaczymy...

Ogólnie torche przejebane...

Ale pozdrawiam

ch3.jpg

Opublikowano

Uuuu... :confused4: Nie dobrze!!! Jakieś nowe wieści??

Opublikowano

koło 15 powinno być cos więcej wiadomo. Siedzimy w knajpce koło ASO i czekamy na wieści

Opublikowano

o jasny ch*j... ale Ci sie trafiło :confused4: :confused4:

Opublikowano

I jak?

Opublikowano

juz podobno auto ożyło...EGR problem :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

urwał się grzybek od EGRu po wymianie autko jezdzi jak marzenie

Opublikowano

Masz szczęście w nieszczęściu siemian :>

Opublikowano

Dobrze, że już śmiga! :)

Opublikowano

sieniak wracaj chorwacja nie dla was

Ps będziecie mieć co wspominać po takich przejściach. autko na chodzie to najważniejsze

Opublikowano

Po dołożeniu drugiego coolerka od BRD przyszedł czas na wymiane suszary na BRDowską :> :> :>

Więc jest... Moc ok. 200 kucy. Na hamownie pojade jak będe miał chwilke. :naughty: :naughty:

Jeszcze razem z Maćkiem (Mk4) zrobiliśmy powiedzmy stage2 BOSEmusic :>

Czyli po wooferku BOSE przyszedł czas na wzmaczniacz. Narazie przez BOSE gra tylko tyl ale myśle że to kwesia czasu.

Gra miodzio...

Opublikowano

No szkoda, że nie możemy tego posłuchać. :gwizdanie:

Opublikowano

W dniu dzisiejszym wymieniłem hamulce przednie 321mm na haulce od S4 345mm... Hamują :kox: :kox: :kox:

Było:

ham321a.jpg

Jest:

ham345a.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...