ekskul Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Witam mam problem z moja audi a4 b6. Po włożeniu kluczyka do stacyjki pojawiają się wszystkie kontrolki i następnie gasną. gdy przekręcę kluczyk czasem rozrusznik ruszy autem a czasem jest brak reakcji. Auto odpalę tylko z dodaniem gazu. bo to może być? Bendiks szczotki? a może coś innego? w poniedziałek jestem umówiony na sprawdzenie tego, ale co Wy o tym myślicie?
jacek70 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Napewno rozruslznik do sprawdzenia,ale mże być .też coś inne.go. np.przepustnica lub sonda
ekskul Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 rozrusznik sprawdzony, nie był przyczyną. Okazało się, że jeden kabel jest przetarty i nie puszczał prądu. Mechanik to zrobił. I teraz mam inny problem. Auto kręci za każdym razem ale nie zawsze zapali na dotyk(za pierwszym razem). Zauważyłem, że lepiej pali na zaświeconych światłach. Problem będzie w przełączniku świateł??
jacek70 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Przełącznik świateł na pewno niema nic wspólnego z paleniem .Bardziej układ zapłonowy.
mycha1236 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Przełącznik świateł na pewno niema nic wspólnego z paleniem .Bardziej układ zapłonowy. I tu się mylisz kolego jak najbardziej ma jeżeli jest wyraźna różnica w paleniu na włączonych światłach i wyłączonych to włącznik do wymiany i po problemie
ekskul Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 Dziś pojawił się kolejny problem. Rano po wejściu do samochodu i włożeniu kluczyka zgasły wszystkie kontrolki(data, przebieg itp) wszystko się zresetowało na zegarach. Komputer nie ruszył. Padł akumulator 85Ah. Odpaliłem go za pomocą innego auta i pojechałem do mechanika, wymienili akumulator na 75Ah i teraz pali na dotyk. Przy 85Ah czasami musiałem mu pomóc gazem. No ale tu powstaje pytanie, co ze starym akumulatorem? za mocny i go nie ładowało? Kupiony był miesiąc temu. Sam nie wiem co o tym myśleć. Jutro jadę do elektryka i sprawdzi instalacje, może prąd gdzieś ucieka?
kkam Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Może nie masz prawidłowego ładowania. Ja u siebie z racji tego, że mam webasto wstawiłem akumulator 95Ah i nie ma problemów, że aku za duży. Jeżeli nie masz ujemnego bilansu energetycznego to akumulator zawsze będzie naładowany.
ekskul Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Dziś sprawdziłem pobór prądu, wynosił 0.07 a po chwili wachał się w przedziale 0.01 a 0.02. Więc to odpadło. Winowajcą okazał się alternator, po wymianie jakiejś części w nim wszystko chodzi normalnie. Problem był z wyciągnięciem go ponieważ jedną śrubę blokował wentylator ale sytuacja została opanowana. Rano samochód zapalił normalnie pojechałem nim do niemiec. Niestety coś poszło nie tak ponieważ poszedłem teraz do niego i odpalał tylko z dodaniem gazu. Co poradzicie?? Do końca października muszę być za granicą i później nim wrócić do domu. ---------- Post dopisany 13-10-2013 at 10:42 ---------- Poprzedni post napisany 11-10-2013 at 18:55 ---------- Miał ktoś podobną sytuacje??? ---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 10:42 ---------- Dziś samochód wgl nie odpalił. Co zrobić? wyciągnąć akumulator i kupić prostownik? Proszę o rady bo sam nie wiem co robić. ---------- Post dopisany at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ---------- Mój akumulator to bosch 12v 74 ah 680A Bosch 018999903M Mikroprozessor-Batterieladegerät C3, für 6 V und 12 V, mit Erhaltungsladung und Memoryfunktion: Amazon.de: Auto Czy taki prostownik się nada?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się