Fr0styyy. Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Siemano Odkąd wymieniłem sprężyny i amortyzatory z przodu na H&R -35mm i amorki Bilstein to zaczęło mi coś pukać z przodu. Przy wymianie wyciągałem całą zwrotnicę więc cały zawias był rozpięty, trochę pukania było przy wyciąganiu tego wszystkiego.. Po skręceniu wszystkiego zaczęło coś pukać na nierównościach, głównie to jak jadę prosto to najwyraźniej słychać to na większych dołkach. Ostatnio byłem na szarpakach na SKP i powiedział, że wahacze dolny niby są w porządku, do górnych nie miał jak dość, bo po obniżeniu nie idzie ręki wsadzić między koło a nadkole i powiedział, że to może górne wahacze są wyrobione albo końcówki drążków no i kupiłem końcówki i będę wymieniał. Macie jakieś pomysły? Jeszcze jedna sprawa to pływanie tyłu np. jak jestem na łuku i wjadę w dziurę to mam wrażenie, że tył mi ucieka. Raz byłem na SKP to tył wyszedł 40% no to mówię, że amorki do wymiany, ale ostatnio pojechałem na inną poleconą mi SKP to tył wyszedł 60% i teraz nie wiem co robić A może to jakieś gumy z tyłu już są stare i to przez to? Stabilizator? Łącznik stabilizatora? Z tyłu nic nie stuka.
fafnasty Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 jak tył ucieka po wpadnieciu w dołek na łuku to amorki do wymiany mi pokazywali ze 70% sprawności a miałem podobnie wymieniłem amorki znaczy przeszedłem na gwint i teraz ustało uciekanie tyłu na zakrętach z nierównościami
Kuker Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 mam podobny problem z tym stukaniem, dźwięk pojawia się na dziurach i czasami podczas odpalania. Na 100% nie jest to dwumas ani wahacze- wszystko sprawdzone... Czy ma ktoś jakieś pomysły?
Fr0styyy. Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 U mnie to są nieregularne stuki, raz nie stuka, raz stuka. Przy odpalaniu nigdy.
Kuker Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 to tak jak u mnie, też nieregularne...
ucho.77 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 sprawdz poduchy silnika u mnie objawy były takie że potrafiło czasem stukać na prostej drodze, ja wymieniłem najpierw wahacze po czym okazało się że wina leżała w poduchach silnika
Kuker Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 u mnie wygląda na to że poduchy są ok, bardziej obstawiam rejon amortyzatorów, w przyszłą sobotę wezmę się za to i napiszę jaki efekt
wrclaguna Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Ja bym sprawdził łaczniki oraz wymienił tylni stabilizator na sztywniejszy
Fr0styyy. Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 Panowie, to się stało z dnia na dzień po założeniu H&R więc to chyba nie kwestia poduszek, bo przecież wcześniej by stukały już.
ucho.77 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 u mnie zaczeło z dnia na dzień ---------- Post dopisany at 19:37 ---------- Poprzedni post napisany at 19:36 ---------- i pierwsza diagnoza była że to wachacze:wink:
Kuker Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Wczoraj wymieniłem amory + sprężyny, przy okazji okazało się, że tuleje wahaczy górnych pozrywane- WSZYSTKIE... Wymieniłem , prowadzi się elegancko. Stuk pozostał i kolejnym etapem będzie wymiana poduszki ...Napisze jak zrobie
Gość harry19-19 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 też to miałem z tyłu bardzo pływał a w przodu stuki , wymieniłem wahacze Lemforder wszystkie i też nic , ostatnio w czwartek wymieniłem amorki ze sprężynami z s-line no i powiem że stuków już nie mam więc winna u mnie była amorków chociaż na stacji diagnostycznej były w normie , powiem tak , najlepiej zacząć od sprawdzenia wahaczy jeżeli nie one to amorki do wymiany , a odnośnie poduszek to ja mam do wymiany bo płyn wylał się ale kaśków nie mam na razie więc pozostaje ---------- Post dopisany at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany at 15:41 ---------- mam podobny problem z tym stukaniem, dźwięk pojawia się na dziurach i czasami podczas odpalania. Na 100% nie jest to dwumas ani wahacze- wszystko sprawdzone... Czy ma ktoś jakieś pomysły? kuker na twoim miejscu pewnie są do wymiany poduszki , któryś się wylał , no ale dla pewności radziłbym popatrzeć na stan poduszek czy faktycznie cieknie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się