Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wytrzymalosc podzespolow AVF na dodatkowa moc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nie znalazlem interesujacych mnie informacji na ten temat a mianowicie - ile maksymalnie Nm i w jakim zkresie obrotow powinno wytrzymac sprzeglo z AVF oraz do ilu koni i przy jakim doladowaniu powinna smigac turbina? Czy 1,55 bara na dluzsza mete to dobry pomysl?

Opublikowano

Czy wytrzyma?-zależy ile chcesz wycisnąć oraz od twojego stylu jazdy.

Opublikowano

Styl jazdy mam mieszany niestety, nie za spokojny. Chcialbym tyle ile sie da na tym doladowaniu. Nie wiem czy sprzeglo wytrzyma 380 lub wiecej Nm na dluzsza mete.

Opublikowano

na takim doładowaniu to seryjne turbo rozleci sie chwila moment,co do 380 Nm to spokojnie da rade na dlugo ale do tego nie potrzeba takiego cisnienia

Opublikowano

1.55bara wytrzyma ... 380Nm tez da rade

Opublikowano

Mam + 200/400 sprzęgło seria , jakoś nie narzekam .

Koledzy dobrze piszą , zależy jak będziesz operował prawą nogą :decayed:

---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:25 ----------

Podzespoły , też trzeba będzie częściej wymieniać na pewno niż w serii .

Opublikowano

ja mam 377nm i to nie w avf tylko AWX i działa dobrze wiec sie nie martw. A wiadomo ze sprzęgło AWX jest słabsze

Opublikowano

Dzieki koledzy za opinie, przydadza sie. A co do doladowania to znam ludzi co smigaja na 1,6 czy nawet 1,7 i majac baardzo ciezka noge powyrywali jedynie lapy pod silnikiem (co prawda w lzejszym aucie jakim jest A3). Ogolnie chce zostac na serii i nie bawic sie w wieksze przerobki a zeby to jakos jechalo. ;)

PIXI, u Ciebie jakie turbo siedzi?

Opublikowano

Ja mam 165/375 w AVF-ie i czasem przy mocniejszym bucie pod góry troszkę sie ślizgnie ale potem juz normalnie, chyba dlatego ze moment mam nisko...

Opublikowano

A kto Ci robil korekte albo na jakiej hamowni hamowane?

Opublikowano

ECU Project Wrocław

Opublikowano

Slaszalem ze AVF na turbo z BRD ma slaby dol to prawda?

Opublikowano

Ogółnie turbina BRD ma dużo gorszy dół niż seryjna z AWX/AVF

Opublikowano

No tak, dol jest gorszy w BRD ale to i dla sprzegla lepiej. Ja gdybym zmienial cos to na GTB1756VK z 2,7TDI. Dol podobny, gora lepsza, pasuje podobno prawie p&p. Wydajniejsza GTB20 lub GTB22 ale to juz przerobki wieksze - sprzeglo, IC, pompki.

Opublikowano

gtb17 pasuje p&p ? ciekawe...

Opublikowano

Napisalem prawie p&p gdyz gdzies tak przeczytalem, moze chodzilo i poprzeczne tdi, nie pamietam dokladnie a nie chce tez wprowadzac w blad.

Opublikowano

spawanie żeliwa to prawie p&p :)

Opublikowano
spawanie żeliwa to prawie p&p :)

Do tego dolot,

spływ oleju całkiem inny itp.

---------- Post dopisany at 04:00 ---------- Poprzedni post napisany at 03:55 ----------

No tak, dol jest gorszy w BRD ale to i dla sprzegla lepiej. Ja gdybym zmienial cos to na GTB1756VK z 2,7TDI. Dol podobny, gora lepsza, pasuje podobno prawie p&p. Wydajniejsza GTB20 lub GTB22 ale to juz przerobki wieksze - sprzeglo, IC, pompki.

W zasadzie czy mniejsze gtb czy większe to przeróbki takie same.IC do każdej większej turbiny niż seryjna trzeba grzebać.

Opublikowano

Jak sprężarka jest dobrze przerobiona żadnego spływu oleju się nie przerabia. Ori pasuje P2P.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...