Gaszka Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Witam, nie znalazlem interesujacych mnie informacji na ten temat a mianowicie - ile maksymalnie Nm i w jakim zkresie obrotow powinno wytrzymac sprzeglo z AVF oraz do ilu koni i przy jakim doladowaniu powinna smigac turbina? Czy 1,55 bara na dluzsza mete to dobry pomysl?
jacek70 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Czy wytrzyma?-zależy ile chcesz wycisnąć oraz od twojego stylu jazdy.
Gaszka Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 Styl jazdy mam mieszany niestety, nie za spokojny. Chcialbym tyle ile sie da na tym doladowaniu. Nie wiem czy sprzeglo wytrzyma 380 lub wiecej Nm na dluzsza mete.
krystian821 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 na takim doładowaniu to seryjne turbo rozleci sie chwila moment,co do 380 Nm to spokojnie da rade na dlugo ale do tego nie potrzeba takiego cisnienia
leo... Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 1.55bara wytrzyma ... 380Nm tez da rade
PIXI Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Mam + 200/400 sprzęgło seria , jakoś nie narzekam . Koledzy dobrze piszą , zależy jak będziesz operował prawą nogą ---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:25 ---------- Podzespoły , też trzeba będzie częściej wymieniać na pewno niż w serii .
marcuso86 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 ja mam 377nm i to nie w avf tylko AWX i działa dobrze wiec sie nie martw. A wiadomo ze sprzęgło AWX jest słabsze
Gaszka Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 Dzieki koledzy za opinie, przydadza sie. A co do doladowania to znam ludzi co smigaja na 1,6 czy nawet 1,7 i majac baardzo ciezka noge powyrywali jedynie lapy pod silnikiem (co prawda w lzejszym aucie jakim jest A3). Ogolnie chce zostac na serii i nie bawic sie w wieksze przerobki a zeby to jakos jechalo. PIXI, u Ciebie jakie turbo siedzi?
kris_91 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Ja mam 165/375 w AVF-ie i czasem przy mocniejszym bucie pod góry troszkę sie ślizgnie ale potem juz normalnie, chyba dlatego ze moment mam nisko...
Gaszka Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 A kto Ci robil korekte albo na jakiej hamowni hamowane?
PIXI Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 PIXI, u Ciebie jakie turbo siedzi? BRD wykres http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacj...-200-a-156511/
kris_91 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Slaszalem ze AVF na turbo z BRD ma slaby dol to prawda?
marcuso86 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Ogółnie turbina BRD ma dużo gorszy dół niż seryjna z AWX/AVF
Gaszka Opublikowano 12 Października 2013 Autor Opublikowano 12 Października 2013 No tak, dol jest gorszy w BRD ale to i dla sprzegla lepiej. Ja gdybym zmienial cos to na GTB1756VK z 2,7TDI. Dol podobny, gora lepsza, pasuje podobno prawie p&p. Wydajniejsza GTB20 lub GTB22 ale to juz przerobki wieksze - sprzeglo, IC, pompki.
lukjar7 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 gtb17 pasuje p&p ? ciekawe...
Gaszka Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Napisalem prawie p&p gdyz gdzies tak przeczytalem, moze chodzilo i poprzeczne tdi, nie pamietam dokladnie a nie chce tez wprowadzac w blad.
lukjar7 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 spawanie żeliwa to prawie p&p
uciniak Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 spawanie żeliwa to prawie p&p Do tego dolot, spływ oleju całkiem inny itp. ---------- Post dopisany at 04:00 ---------- Poprzedni post napisany at 03:55 ---------- No tak, dol jest gorszy w BRD ale to i dla sprzegla lepiej. Ja gdybym zmienial cos to na GTB1756VK z 2,7TDI. Dol podobny, gora lepsza, pasuje podobno prawie p&p. Wydajniejsza GTB20 lub GTB22 ale to juz przerobki wieksze - sprzeglo, IC, pompki. W zasadzie czy mniejsze gtb czy większe to przeróbki takie same.IC do każdej większej turbiny niż seryjna trzeba grzebać.
adrian998998 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Jak sprężarka jest dobrze przerobiona żadnego spływu oleju się nie przerabia. Ori pasuje P2P.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się