Gaszka 0 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Witam, nie znalazlem interesujacych mnie informacji na ten temat a mianowicie - ile maksymalnie Nm i w jakim zkresie obrotow powinno wytrzymac sprzeglo z AVF oraz do ilu koni i przy jakim doladowaniu powinna smigac turbina? Czy 1,55 bara na dluzsza mete to dobry pomysl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Czy wytrzyma?-zależy ile chcesz wycisnąć oraz od twojego stylu jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaszka 0 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Styl jazdy mam mieszany niestety, nie za spokojny. Chcialbym tyle ile sie da na tym doladowaniu. Nie wiem czy sprzeglo wytrzyma 380 lub wiecej Nm na dluzsza mete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian821 1 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 na takim doładowaniu to seryjne turbo rozleci sie chwila moment,co do 380 Nm to spokojnie da rade na dlugo ale do tego nie potrzeba takiego cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo... 0 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 1.55bara wytrzyma ... 380Nm tez da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Mam + 200/400 sprzęgło seria , jakoś nie narzekam . Koledzy dobrze piszą , zależy jak będziesz operował prawą nogą ---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:25 ---------- Podzespoły , też trzeba będzie częściej wymieniać na pewno niż w serii . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 ja mam 377nm i to nie w avf tylko AWX i działa dobrze wiec sie nie martw. A wiadomo ze sprzęgło AWX jest słabsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaszka 0 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Dzieki koledzy za opinie, przydadza sie. A co do doladowania to znam ludzi co smigaja na 1,6 czy nawet 1,7 i majac baardzo ciezka noge powyrywali jedynie lapy pod silnikiem (co prawda w lzejszym aucie jakim jest A3). Ogolnie chce zostac na serii i nie bawic sie w wieksze przerobki a zeby to jakos jechalo. PIXI, u Ciebie jakie turbo siedzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_91 115 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Ja mam 165/375 w AVF-ie i czasem przy mocniejszym bucie pod góry troszkę sie ślizgnie ale potem juz normalnie, chyba dlatego ze moment mam nisko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaszka 0 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 A kto Ci robil korekte albo na jakiej hamowni hamowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_91 115 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 ECU Project Wrocław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 PIXI, u Ciebie jakie turbo siedzi? BRD wykres http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacj...-200-a-156511/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_91 115 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Slaszalem ze AVF na turbo z BRD ma slaby dol to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Ogółnie turbina BRD ma dużo gorszy dół niż seryjna z AWX/AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaszka 0 Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 No tak, dol jest gorszy w BRD ale to i dla sprzegla lepiej. Ja gdybym zmienial cos to na GTB1756VK z 2,7TDI. Dol podobny, gora lepsza, pasuje podobno prawie p&p. Wydajniejsza GTB20 lub GTB22 ale to juz przerobki wieksze - sprzeglo, IC, pompki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 gtb17 pasuje p&p ? ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaszka 0 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Napisalem prawie p&p gdyz gdzies tak przeczytalem, moze chodzilo i poprzeczne tdi, nie pamietam dokladnie a nie chce tez wprowadzac w blad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 spawanie żeliwa to prawie p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 spawanie żeliwa to prawie p&p Do tego dolot, spływ oleju całkiem inny itp. ---------- Post dopisany at 04:00 ---------- Poprzedni post napisany at 03:55 ---------- No tak, dol jest gorszy w BRD ale to i dla sprzegla lepiej. Ja gdybym zmienial cos to na GTB1756VK z 2,7TDI. Dol podobny, gora lepsza, pasuje podobno prawie p&p. Wydajniejsza GTB20 lub GTB22 ale to juz przerobki wieksze - sprzeglo, IC, pompki. W zasadzie czy mniejsze gtb czy większe to przeróbki takie same.IC do każdej większej turbiny niż seryjna trzeba grzebać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Jak sprężarka jest dobrze przerobiona żadnego spływu oleju się nie przerabia. Ori pasuje P2P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się