Thomas28 0 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Witka wszystkich. Koledzy zauważyłem że przy skręcaniu kołami w lewo cos skrzypi w kole jakby prawym. Jak autko delikatnie się kula do przodu. Wymieniłem łączniki, dolne tylne, przednie wahacze. Jedynie górne zostały i końcówki drążków. Tylko te skrzypienie pojawia się przy skręcie w lewo. Jak kręce do końca. Co to? wahacz? czy końcówka? no masakra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 mam ten sam ból. skręt w lewo mocno i skrzypi w prawym kole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdi 0 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 mam to samo obstawiam przegub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Jeżeli wymieniłeś wachacze to myślę że to może być przegub.Gdyby górne były złe to raczej by pukało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 wahacze były sprawdzane i na szarpakach i na podnośniku i zero luzu. ponadto stuka mi coś w prawym kole jak zjeżdżam z krawężnika, lub koło wpada w jakąś dziurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas28 0 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 kolego wahacze mogły byc sprawdzane i nie wykarze czy jest uszodzony. ale jezeli puka w momencie jak koła spada w dół lub w dzurę(ja tak miałem) to był tylny dolny wahacz walnięty. Jak sprawdzic? połóż kołek jakiś lub belke, a druga osoba niech pcha autko od tyłu. wejdz do kanału i w momencie kiedy koło dostaje oporu bedzie słyszalny stuk u mnie to podziałało. wymieniłem wahacz i bajeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 jeżeli chodzi Ci o "banany", to mam zmienione i to dosłownie z 20 tys temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas28 0 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 20tys? zależy na jakie zmieniłeś..możliwe że nadszedł juz ich koniec. Co nie którym juz po 5tys pukały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo0933 0 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 u mnie kiedys poszło łozysko nad spreżyną które odpowiada za skrecanie(czy cos) nie wiem jak dokłdnie to sie nazywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max_117 0 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 U mnie skrzypialy stworzenie wahacza. Nie wiem którego, ale pomogło wstrzykniecie oleju cienką igła w każdą gumę. Ale to takie prowizoryczne łatanie. Choć już mam dwa miesiące spokoju. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras92 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Mi w prawym kole skrzypiał (chyba) przedni dolny sworzeń wahacza. Zrzuciłem koło, do apteki po strzykawe,troche oleju silnikowego i powstrzykiwalem w kazda gume. Po kilku godzinach jak olej wszedł gdzie miał cisza jak makiem zasiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch16290 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 To fajny sposób na pozbycie cię uciążliwego skrzypienia, jednak znacznie skraca Żywot sworzni wahaczy. W ten sposób dziurawimy gumowa oslone i rozrzedzamy fabryczny smar znajdujący się pod gumowa osłona, przez co łatwiej mu będzie uciec z tamtad, także bez sensu jest dziurawienie wszystkich wahaczy, jak mówiłem już metoda fajna ale tylko na określony element do czasu zakupu nowej części albo regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się