mkris Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Witam Wszystkich! Od pewnego czasu zauwarzylem ze jak przyjde rano do auta to swieca sie swiatla stopu. Po otwarciu samochodu gasna? Natomiast teraz (nie wiem czy to wina pogody wieksza wilgotnosc) zaswiecaja sie kazdej nocy same I same gasna do tego stopnia ze juz dwa razy rozladowalo mi akumulator. Co zauwarzylem jeszcze dziwnego to to ze jak czasami chcialem otworzyc bagarznik lub jak go zamykalem to lekko pomrugaly trzecie swiatlo stopu..... VAG nie wskazuje jakich kolwiek bledow. Prosze o jakies wskazowki gdzie moge szukac problemu. Chyba ze za to wszystko jest odpowiedzialny czujnik stopu? Dzieki za pomoc
POWER-KRIS Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Wielu przez to przeszlo ;-) siadł ci włącznik stopu przy pedale. Tylko oryginał z serwisu może byc Skody. Sony Xperia Tapatalk 4.
mkris Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Wielu przez to przeszlo ;-) siadł ci włącznik stopu przy pedale. Tylko oryginał z serwisu może byc Skody. Sony Xperia Tapatalk 4. Dzieki za odp. Jutro jade zaraz do ASO Podczas szukania informacji w necie spotkalem taki trop. Wiec zaraz rozebralem ten czujnik I Panowie tak z czystej ciekawosci co tam moze sie zepsuc jak tam "nic" nie ma...
POWER-KRIS Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Niby nic ale nie trzyma styków w odpowiedniej pozycji i klops. Nie polam nowego przy zakladaniu. Obrót na puszczonym pedale. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
arasxxx Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 a jak nie czujnik to tylko jakieś zwarcie w instalacji
mkris Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 a jak nie czujnik to tylko jakieś zwarcie w instalacji zwarcie chyba bym odrzucił ... objawy chyba by były inne? jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia jak bez zapłonu w ogóle światła świeca Nie polam nowego przy zakladaniu. Obrót na puszczonym pedale. ;-) Przy zakladaniu starego wlasnie cos mi nie pasowalo kombinowalem az wskoczyl…teraz juz wiem w czym sens Dzieki!!!
POWER-KRIS Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Stop działa bez zapłonu. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
mkris Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 Stop działa bez zapłonu. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4. Faktycznie Tez tak myslalem tylko dwoje kolegow mnie wprowadzili w blad. Bylem dzis w ASO I nie mieli na stanie czujnikow I wyslali mnie do VW. I w koncu kupilem w VW trosze inny jak moj stary ale zalozylem I dziala, zobaczymy czy jutro odpale samochod Raz jeszcze dzieki
POWER-KRIS Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Bardzo dobrze ze inny jeszcze jak zielony to super bo to poprawiona wersja. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
mkris Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 mialem taki a sprzedali mi ten (w sumie chyba sie nie rozni budowa od tego zielonego?)
POWER-KRIS Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Mi też.Zielony to do Octavi ll mi dali.Dwa podobne konstrukcyjnie auta i juz mi sie we łbie je... ;-) http://allegro.pl/oryginalny-nowyz-wlacznik-swiatel-stop-vw-audi-i3613705598.html Sorry za zamęt. Sony Xperia Tapatalk 4.
mkris Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 Już dwa dni z rzędu odpalil rano. Acz kolwiek dalej mi się coś nie podoba...więc dziś podlaczylem miernik pod baterię i Pobór prądu 008,5mA a po ok. minucie spada do 002,1mA Nie jestem elektrykiem z zawodu więc nie wiemcczy to wystarczy aby osłabić akumulator za noc? Pozdrawiam
POWER-KRIS Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Ciekawe co zmierzyłes bo moja ma 160 mA i jest dobrze. ;-) Czyli 85 Ah aku podzielić przez 0.16A to 531.25h podzielić przez 24 godziny doby wychodzi 22 dni minimum. Sony Xperia Tapatalk 4.
mkris Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 Ciekawe co zmierzyłes bo moja ma 160 mA i jest dobrze. ;-) Czyli 85 Ah aku podzielić przez 0.16A to 531.25h podzielić przez 24 godziny doby wychodzi 22 dni minimum. Sony Xperia Tapatalk 4. hej, w sumie Cie nie rozumie połączyłem miernik miedzy bateria a klema + i wyszły takie wyniki ... po za tym wszystko było wyłączone. nie mowie ze "cos jest nie tak" pytam tylko czy taki pobór jest OK? Mysle, ze problem jest po stronie moich krotkich trasach i akumulator poprostu jest nie doładowany. zycze milego wieczoru @POWER-KRIS
POWER-KRIS Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Idealny, nierealny u mnie 160mA u Ciebie 2mA.Mozesz rok nie jeździć ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
mkris Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Może coś poj*** i może miało być 85mA ale to tak jeszcze raz mniej jak u Ciebie W sumie nie ma to już znaczenia...najważniejsze że stop już w nocy nie swieci Raz jeszcze dzięki za pomoc w temacie! ---------- Post dopisany 01-11-2013 at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany 16-10-2013 at 21:54 ---------- Witam ponownie! Jak to w końcu jest z tym poborem prądu... Znowu miałem problemy rano aby odpalic napięcie przy rozruchu spadło do 8V Akumulator ma dopiero rok,myślę że to wina niedoladowanego akumulatora. Więc zaladowalem go do full prostownikiem i sprawdziłem pobór prądu na minusowej klemie i ... Jak na mierniku ustawilem mA wartość wynosiła 02.07mA Gdy dałem na A wartość wynosiła -0.830A Nie mam pojęcia z tym poborem prądu ?
POWER-KRIS Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Siema. Widziałem PW tylko z czasem problem był jakoś. Wiesz co a masz miernik włączony na DCA czy ACA? Bo ogólnie należy przełożyć czerwony kabelek w mierniku w gniazdo z A i miernik włączyć na 2 DCA czyli mierzysz do 2 Amper Prądu Stałego. A jak mierzysz napięcie 12V to czerwony kabelek w gniazdo V/omega i przełączyć na 20 DCV. Sony Xperia Tapatalk 4. ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- Powiedz mi jeszcze jakiej firmy masz radio? Może bym ukradł? A na serio to np Alpine musi być podłączony przez stacyjke i bez kluczyka nie działać bo inaczej w 4 dni potrafi aku załatwić. Sony Xperia Tapatalk 4.
zbigok Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 A jakie masz napięcie podczas pracy silnika i na zgaszonym silniku? Podczas pracy silnika od 13,8 do 14,5V, a na zgaszonym w okolicy 12.5V. Albo ładowanie szwankuje, albo jest jakaś upływność. Jutro sprawdzę jak to u mnie wygląda z tym prądem.
mkris Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 A wiec miernik to Sanwa CD772 i jest na "Auto Range" i oczywiscie czerwony kabelek w 15A (jak moge go przelaczyc?) Radio ori RNS-e ladowanie jest raczej OK na wolnych obrotach 14V moze powodem rannych odpalen bylo poprostu nie doladowany akumulator (po rozladowaniu przez te lampy stopu) ale jak jest w koncu z tym poborem pradu samochodu w "spoczynku"... dzis zaladowalemgo na full (tak mysle) i w najbliższych dniach zobacze co bedzie sie dzialo
POWER-KRIS Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Zaskoczyles mnie tym miernikiem. ;-) Wiec jak wpinasz na 15A to mierzysz na A, żeby mierzyć mA itp to musisz przepinac do mA kabelek w tych żółtych gniazdach. Ale dopóki nie zejdziesz poniżej 0.4A to zostaw na 15A i przełącznik na A bo pisze ze w mA ma bezpiecznik max 0.4 A wiec spalisz. http://www.a4club.pl/index.php?PHPSESSID=mno1qf3lhdkp54f3shef1u3lq6&topic=25142.0;all http://www.google.com/search?hl=pl&gl=PL&ie=UTF-8&source=boatbrowser&q=jaki+pob%C3%B3r+pr%C4%85du+a4+b6 Masz lekturę na święta. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się