12pawel12 2 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Mam felgi 8.5j et45, do tego dystanse 13mm zawias 1bv, sprężyny -40 i na dziurach szorują mi opony o plastikowe nadkola. Czy nadkola da się wymontować i podgrzać palnikiem i trochę inaczej uformować? czy są z jakiegoś laminatu? Ewentualnie może być jakiś inny sposób. Dodam że opony mam 225/40r18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Możesz sobie zrolować nadkola, jak to niektórzy robili - jak dla mnie, to założyłeś za miękkie sprężyny do za szerokiej felgi ze zbyt małym ET jak na B6:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 o błotniki mi nie szoruje. tylko o te plastiki w środku. je też można zrolować? dystanse mam już zdjęte, bo trochę irytujące było tarcie na dołkach. sprężyny zdają się być twardsze od 1bv. ---------- Post dopisany 04-12-2013 at 01:19 ---------- Poprzedni post napisany 18-10-2013 at 22:39 ---------- up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 wytnij tą część nożykiem do tapet i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd 4 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jak o plastiki przyciera to luzik Jak chcesz zostawic taki szeroki setup et 32 to warto w odboje zainwestowac powinno pomóc no i koszt jest smiesznie maly A nożykiem to lepiej nic nie wycinaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Nie wiem jak w B6, ale W B5 odcina sie czesciowo plastik przy rantach:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Nie wiem jak w B6, ale W B5 odcina sie czesciowo plastik przy rantach:whistling: dokładnie w b5 sie wycina w b6 tez sie tak robi:wink: u kolesia popuszczałem wszystkie śruby od nadkoli opalarka i jazda dało to rade ale nie tak skutecznie jak wycięcie... na zimę raczej bym nie wycinał bo cały syfff leci w szczeliny wraz z sola z dróg ale na lato śmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Założyłem zimówki 7.5j17 et43 + 13mm dystans i opony 225/45R17 i na razie jest spoko (testowane z pełnym załadunkiem) . A co do letniego setupu to nic nie będę z tym robił, się wytrze tam gdzie przyciera i będzie po problemie. Do zimy pewnie wpadnę na pomysł jak uszczelnić to co się wytrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się