Stillz Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Witam, Niestety długo nie pocieszyłem się moim Audi W czym tkwi problem, Audi jeździło nawet nawet ;-) Przy czym 2 dni temu wróciłem, zgasiłem chciałem wstawić do garażu, odpaliłem, ja do cofania zgasło i tyle... ;-) Szybka diagnoza VAG bład Nastawnika dawki N146, długo nie myśląc lektura wieczorem, tranzystor, sprawdzam rano fakt nóżka ujarana, zapotrzyłem się w IRFZ44 tylko taki mogłem dostać u siebie w mieście, jednak, owszem po wymianie błąd dał się skasować, jednak po przekręceniu rozrusznikiem Audi nadal nie odpaliło, błąd ten sam. Teraz pytanie do osób które spotkały się z tą przypadłością, czy jest możliwe aby tak nagle, pompa kleknęła, (zatarł się tam tłoczek czy cokolwiek by się działo), mam taki dylemat, bowiem wiem, że dość poprawnie przeprowadziłem wymianę tranzystora, nie takie rzeczy już lutowałem, aczkolwiek sam sobie nie ufam przez to, że trudno mi uwierzyć, żeby pompa tak nagle klękła ? Czy ktoś może potwierdzić moją teorie ? Fakt Audi przy bardziej zimnych wieczorach niezbyt odrazu paliło... Jednak mocą nie ustępowało W sumie podejrzewałem, że pompa może mieć już dość, poprzedni właściciel np. jeździł przez chwile na frytkach -.- . Ale byłem świadomy co biorę, kupiłem to za groszę, aczkolwiek groszę teraz zmieniają się w poważne kwoty :-) aczkolwiek mechanicznie została tylko ta pompa.... Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się