Daduś Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Pojawienie się błędu 00519 po wyczyszczeniu kierowniczek turbiny oraz wpadanie w tryb awaryjny. W czym może tkwić problem ?
Bartollo Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Założyłes odwrotnie pierscień w turbo ja miałem to samo mój temat : http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/przeladowanie-czyszczeniu-turbo-280916/ a błąd 519 z opisem zwarcie do plusa zgadłem ? Pojawia się on jak map sensor dostanie ciśnienie turbo poza jego zakres pomiaru:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się