MarioM1982 1 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Witam Pokrótce opiszę mój przypadek. Miesiąc temu silnik BFB zdechł, mianowicie stopił się tłok i zaowocowało to wymianą no "nową" jednostkę, mianowicie AVJ. Problem z którym obecnie się pałam to brak ogrzewania na niskich obrotach. Dziś jadąc do pracy wykonałem test, mianowicie starałem się jechać spokojnie nie przekraczając 2,5 tyś obrotów. Efekt, silnik szybko się nagrzał, lecz ogrzewania dalej nie było. Sytuacja zmienia się w momencie jak przekroczę 2,5tyś obr/min gdzie momentalnie zaczynać dmuchać ciepłe powietrze. Jednak dalej jadąc spokojnie powoli się ochładza. Przed wymianą motoru wszystko było ok. Termostat wymieniony na nowy, układ odpowietrzony, pompa wody ma ok 6 miesięcy (przełożona ze starego silnika), stary płyn chłodniczy z poprzedniego motoru czysty, tak więc nagrzewnica raczej się nie przytkała, po osiągnięciu 90 C nie przegrzewa się i ładnie trzyma pion.. Jeśli ktoś może udzielić jakichś wskazówek gdzie dalej szukać to będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 mozesz miec poduszke powietrzna w układzie, zdejmij jeden waz z nagrzewnicy moze byc tyle powietrza i pompa nie da rady przepchnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 i jak naprawiłeś ? co było przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się