Narcyz 35 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Książkę można pobrać z forum "DVHK". W dziale "motoryzacja" jest temat "tu pytamy o książki". Obowiązkowa rejestracja.
mrog Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Koledzy troche wiary w NASZE forum poszperajcie troche i będziecie mieli książkę sam naprawiam.
BeNi2482 Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Opublikowano 7 Marca 2007 Witam. Wymieniłem pasek i rolke i teraz juz jest wsio OK:) jednak to byl ten pasek 121 zabkow:) koszt czesci i wymiany razem wyniosl mnie 230zl oczywiscie po znajomosci bo podejrzewam ze normalnie to troche drozej by bylo. Pasek kosztowal mnie 38zl firmy Bosch, a rolka napinacza 125zl oczywiscie tez firmy Bosch.
macko25 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 jak sie kupuje pasek to wystarczy tylko podac numer nadwozia i to wszystko albo za drzwiami gdzie ten słpek jest i jest przyklejona naklejka i tam taki numer ale to chyba nadwozia nie pamietam i to się poda i pasek bez problemu sie kupi chyba ze jest inny silnik czyli wymieniony
M.Audi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 panowie mam takie pytanko co ile wymienia sie rozrzad w silniku ADP?? ostatnio byl wymieniany przy 118tys teraz mam wymienic przy 180 tys czy przy 240 tys??bo niby w ksiazce pisze co 120 tys
august Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Wymieniałem wczoraj rozrząd w 1.6 ADP. rolka paska rozrządu - 134zł pasek rozrządu - 38,40 simering wałka rozrządu - 12,20zł Robocizna: 240zł ============== RAZEM: 424,60zł Zajęło to mojemu mechanikowi 5h razem z wymianą klocków hamulcowych, sprawdzeniem i uzupełnieniem płynów. Piszę, bo sam szukałem informacji o kosztach i nie mogłem jej znaleźć. Aha, w ADP nie trzeba wymieniać pompy. Tylko pasek i rolka napinacza. Ja mam założony rozrząd firmy Continental (CONTITECH). [br]Dopisany: 07 Luty 2009, 19:41_________________________________________________ panowie mam takie pytanko co ile wymienia sie rozrzad w silniku ADP?? ostatnio byl wymieniany przy 118tys teraz mam wymienic przy 180 tys czy przy 240 tys??bo niby w ksiazce pisze co 120 tys Ja jestem za zmianą co 60k. Fakt, że w instrukcji piszą co 120k, ale polskie aso zaleca 90k, więc nie jest to jednoznaczne. Mechanicy zalecają co 60k lub 4 lata - pewnie głównie dlatego, żeby częściej wymieniać, ale skoro tak jest - nie będę z tym walczył. Jeśli chcesz trzymać swoje auto - wymień przy 180, będziesz miał pewny samochód.
Narcyz 35 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Ja mam zrobione na pasku ok 19000 km w przyszłym roku na jesieni będę miał ok 33000 km i będę wymieniał (4 lata minie ) na nowy. Ale tylko pasek , bo rolki nie ma sensu wymieniać po tym przebiegu .Na fordzie kiedyś po 40000 (5 lat stary ) pasek mi poszedł i 12oo zł byłem w plecy i nie zamierzam popełniać jeszcze raz tego samego błędu.
Malinaa Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 500 złotych i po problemie w serwisie Bosch wymiana kompletnego rozrządu i wszystkich pasków w ADP ! A ponadto to co wiem o częściach do tego motoru to fakt problemów kopa części francuskie - niemieckie itd... niby te same a inne i nie pasujące!!!
ROBERT Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 W silnikach o pojemności 1.6 pasek rozrządu ma 121 ząbków gdy nie mamy na nim pompy wody, a to chyba łatwo stwierdzić. 138 ząbków ma pasek na którym jest pompa wody
IhoVanI Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Wczoraj odebrałem auto od mechanika. Chce w przybliżeniu określić koszt wymiany rozrządu w A4 1.6 AHL 1998r. może komuś się to przyda. Pasek rozrządu 138 ząbków ( Continental ) - 72.00 zł Napinacz rozrz. - 155.00 zł Pompa wodna ( DOLZ ) - 122.00 zł Do tego doszło: Termostat ( autko miało straszne wahania temp.) - 21.00 zł Łożysko prawy przód ( SKF ) - 150.00 zł Za wymianę rozrządu, łożyska i termostatu mechanik skasował 200.00 zł
wiesiek3d Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Mój AHL ma właśni ten szerszy pasek z większą ilością zębów. Wymiana rozrządu u mnie to koszt części i zero za robociznę, bo sam to zrobiłem. Wymiana w AHL prosta jak nic , nie trzeba demontować przodu autka tak jak piszą, tylko oby dwa napinacze pasów klinowych i trochę gimnastyki przy odkręcaniu koła pasowego z wału i już gotowe. Robiąc to sam 3h pracy z przerwami na papieroska. Myślę ze w innych 1,6 jest podobnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się