Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nieznaczy spadek mocy - okresowo, (chyba) po zgaszeniu mija


mikegolf

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

ostatnio mialem takie wrazenie ze troszke brakuje mi mocy w moim AFN. Ostatnio jechalem z ciezka przyczepa dosyc dluga trase, no i jakos tam sie jechalo - po plaskim terenie jak na 5 biegu depnalem gazu to powoli ale przyspieszał.

Później stałem w niezłym koreczku na trasie (ale bez gaszenia) - po wyjechaniu z niego stwierdziłem że zauważalnie brakuje mocy - to pewnie zasługa przyczepy że można było to "na pewno" stwierdzić - po rozpędzeniu się (z wielkim trudem) do 95-100, auto za cholere nie chciało przyspieszyc ani odrobine wiecej, mimo trzymania gazu w podlodze.

Po zjechaniu na stacje i ponownym odpaleniu silnika problem minal.

Co to moze byc? co sugerujecie sprawdzic?

Dodam ze problem braku mocy byl hmm "plynny", brakowalo jej od samego ruszania na calym zakresie obrotow, rowniez redukcja na 4 bieg przy duzej predkosci czyli podejscie pod 3.5k i wiecej obrotow nic nie zmienialo. Zadnego wahania obrotow, niestabilnej pracy czy cos. Po prostu mniej zrywne ruszanie a pozniej problem z przyspieszeniem - tak jakby przyczepa nagle wazyla duuuzo wiecej.

Tak jak pisalem, wczesniej juz mialem takie objawy (bez przyczepy) ale byly mniej zauwazalne, bez tego obciazenia. Wtedy (jadac bez przyczepy, samemu) powiedzialbym raczej ze sie jechalo tak jak w 5 osob z ciezkim bagaznikiem, wiec spadek byl ale nie jakis bardzo drastyczny. Po prostu czasem brakowalo "kopa"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem identyczny problem jak przekraczalem 100km/h auto tracilo moc, po ponownym odpaleniu wszystko wracalo do normy dopuki nie przekroczylem stowy. Oddalem turbo do regeneracji i teraz wszystko jest ok. Pozdrawiam

Wysłane z mojego MID1004 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem identyczny problem jak przekraczalem 100km/h auto tracilo moc, po ponownym odpaleniu wszystko wracalo do normy dopuki nie przekroczylem stowy. Oddalem turbo do regeneracji i teraz wszystko jest ok. Pozdrawiam

Aby nie pchać się w koszty trzeba iść po najmniejszej linii oporu. ja mam inne turbo niż AFN bo sterowane nadciśnieniem i wastegate i miałem gruszkę uszkodzoną co otwiera WG i przeładowywało u ciebie może być uszkodzony jakiś przewód podciśnieniowy lub i tutaj różnica w AFN geometria która mogła się zapiec.. ewentualnie N75 ?? ale to już vag pokaże dlatego pierwsze co wpinaj niunie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...