Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zaworem EGR (nieszczelność,stukot)


bober882

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych kolegów.

Mam (miałem) problem z zaworem EGR. Gdy silnik się nagrzewał zawór zaczął stukać ale po odłączeniu przewodu przestawał. Jednakże postanowiłem wymienić zawór EGR na nowy ale nie przyniosło to skutku i zawór dalej stukał (klekotał). Mechanik postanowił go odłączyć za pomocą komputera (grzebał się 2 godzinki) i zrobił. Zawór EGR przestał stukać, pukać, klekotać. :wink:

Jednak jeden z mechaników mówił iż trzeba po odłączeniu komputerowym zaworu EGR także go zaślepić jednak drugi z mechaników twierdził iż nie trzeba i chciałbym poznać zdanie kolegów :wink: jak to jest??

Na dodatek teraz pojawił się wyciek spod EGR (przynajmniej tak mi się zdaje) chyba że olej leci z czegoś innego.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to programowo całkowicie chyba nie idzie odłączyć EGR (ogranicza się jedynie jego "udział"). Pewniejsze jest zaślepienie zaworu.

Wywal całkiem EGR i zamontuj flansze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...