bidzio1 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Witam Na wstępie zaznaczę że pierwszy raz robiłem logi I nie wiem czy dobrze Do rzeczy Bardzo proszę o analizę moich logów, z góry dziękuję Log (0 - 011,003,011,003) ---------- Post dopisany 03-11-2013 at 00:32 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2013 at 20:25 ---------- pomoże ktoś??
Galetto Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Dzieje się coś złego z autem? Doładowanie OK, przepływka OK.
bidzio1 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 Takie jakby było słabsze trochę.
Galetto Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Sprawdź kąt wtrysku w grupie 000 w BS.
bidzio1 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 Ok sprawdzę. A to ma być log statyczny czy dynamiczny? Aha mam coś takiego ze czasami przy ruszaniu na zimnym tak jakby się dlawil i szarpie. Muszę dac więcej gazu żeby nie zgasł.
Galetto Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Możesz zrobić log statyczny, albo przyjrzeć się jaka jest wartość i zapamiętać.
przemik Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Dzieje się coś złego z autem? Doładowanie OK, przepływka OK. Mozesz to jakos uzasadnic ? Bo ja jakos widze co innego...
bidzio1 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Dzieje się coś złego z autem? Doładowanie OK, przepływka OK. Mozesz to jakos uzasadnic ? Bo ja jakos widze co innego... Kolego możesz powiedzieć co tam widać?? ---------- Post dopisany 04-11-2013 at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany 03-11-2013 at 23:05 ---------- Jeżeli dobrze sprawdziłem to kąt wtrysku mam 38, dobrze czy nie bardzo?
przemik Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Zrob logi jak przystalo na to forum. Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne Basic Settings - 000,003,004 i 011 Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011 Kazda grupa osobno na max nagrzanym silniku.
Galetto Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Mozesz to jakos uzasadnic ? Bo ja jakos widze co innego... W sumie to się trochę pośpieszyłem bo przepływka pod koniec zaniża, a co za tym to wiadome. Kpl. logów rozwieje wątpliwości. Jeżeli dobrze sprawdziłem to kąt wtrysku mam 38, dobrze czy nie bardzo? Taki wynik dla AFN to trochę opóźniony.
bidzio1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Panowie sorki za opóźnienia w logach ale nie było kiedy... Dziś się zabieram za robotę i robię komplet logów. ---------- Post dopisany 22-11-2013 at 13:56 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 10:17 ---------- Zrob logi jak przystalo na to forum.Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne Basic Settings - 000,003,004 i 011 Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011 Kazda grupa osobno na max nagrzanym silniku. logi dynamiczne Log (0 - 010) Log (1 - 011) Log (2 - 008) Log (3 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 001) Log (6 - 000,000) logi staryczne (niewiem czy dobrze zrobiłem) Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 013) statyczne Basic Settings Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Niewiem dlaczego ale grupa 011 była nie dostępna w BS wiec nie zrobiłem jej logów jak coś nie tak to dajcie znać.
trepek Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 A wiec: - pozny kat wtrysku - przeladowanie a pozniej na chwile niedoladowanie -> przeczysc N75 - przeplywomierz przeczysc bo lekko tnie dawke - dziwnie niskie napiecia w nastawniku jak na AFN, masz takie jak dla 1Z
przemik Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Oprócz zasyfionej sprezarki i minimalnie za poznego zapłonu... wszystko gra. Rozwaz jej wyczyszczenie i wywalenie kata... samochód, a szczegolnie przepływomierz ... odżyje. Twoj sterownik nie obsługuje grupy 011 w trybie Basic Settings
bidzio1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Oprócz zasyfionej sprezarki i minimalnie za poznego zapłonu... wszystko gra.Rozwaz jej wyczyszczenie i wywalenie kata... samochód, a szczegolnie przepływomierz ... odżyje. Twoj sterownik nie obsługuje grupy 011 w trybie Basic Settings Kolego czy jestem w stanie samemu wyczyścić sprężarke czy muszę się zdać na firmę która się tym zajmuje? Kata mam w planie wywalić w najbliższym czasie. Muszę się umówić z gościem. A co zrobić z tym późnym zapłonem? ---------- Post dopisany at 23:55 ---------- Poprzedni post napisany at 23:54 ---------- A wiec:- pozny kat wtrysku - przeladowanie a pozniej na chwile niedoladowanie -> przeczysc N75 - przeplywomierz przeczysc bo lekko tnie dawke - dziwnie niskie napiecia w nastawniku jak na AFN, masz takie jak dla 1Z Kolego Co radzisz zrobić, sprawdzic, naprawić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się