switch@23 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam kolegów. Czeka mnie wymiana króćca odpowietrzającego silnik który znajduje się pod kolektorem ssącym. Czy ktoś z kolegów, który przerabiał ten temat mógłby mi podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy wymianie tego króćca ? Są jakieś haczyki? Czy po prostu demontuję kolektor, montuję nowy krócieć, zakładam nową uszczelkę pod kolektor , nowe śruby+nowe podkładki i po sprawie? pozdrawiam
sawul Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Króciec wychodzi bez zdejmowania kolektora wystarczy odkręcic zbiorniczek płynu chłodniczego i odsunąć go na bok i już dojście masz.
switch@23 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Właśnie w ten sposób się udało go wyciągnąć. trochę gimnastyki i po sprawie. kontrolnie proponuję sprawdzić stan trójnika, w który montowany jest ten króciec. Generalnie po wymianie znikł uporczywy zapach benzyny w środku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się