Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi po wymianie uszczelki turbo - kolektor


ganjaq

Rekomendowane odpowiedzi

Do pełni szczęscia brakuje jakieś 4-5 gr na przepływce, ale raczej nie wpłynie to zauważalnie na moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wierzysz że czuje brak tych 5 gramów no i niby dlaczego znikły, tu macie logi z przed tygodnia, z przed przekładki uszczelki turbiny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pamiętajmy że praca turbiny ma wpływ na przepływ a ja odkręcałem turbo i naciągałem gruszkę i ogólnie przekręcałem oś turbiny (bo cięgno szło krzywo) tu zjebałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mamy być tacy dokładni to jakies 3.5g/s a 130.39 vs 126.9g/s

nic nie zjebałes, tylko teraz ciegno pracuje plynniej lepiej trzyma boost , wczesniej wystarczylo delikatne zawachanie o 20mbar i dostałeś te 3g/s wiecej.

Generalnie nie ma co w aucie szukac bo wszystko jest ok. jak nie wierzysz to jedz na dyno i zobaczysz ze serie wypluje. Pod warunkiem ze masz min 11bar sprezania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za słowa otuchy gregor10, może fiksuje bo lataliśmy pare dni b6 z 1.2 bara i teraz kiedy siedze w mojej czegoś mi brakuje. Pozdro

---------- Post dopisany 11-11-2013 at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2013 at 20:22 ----------

Odzyskałem przepływ ale nie wiem dlaczego mieszanka taka dziwna:

beztytuuJ_naeqnqw.JPG

Problem zaczął się po zabiegach z wyrzuceniem turba, gdzieś w tym czasie zakładałem inny filtr gazu, może to? Wątpię żeby nagle trzeba było regulować gaz skoro chwile przed tym wszystko było dobrze, powody korekty na plus jakie mogą być? Na tym zdjęciu kasowałem błędy i przejechałem 10 km

---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ----------

Po wrzuceniu tych logów program KPOWER przy masie 1550 wypluł 120 HP :facepalm:

---------- Post dopisany 12-11-2013 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 22:53 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedz na rzetelną hamownie

masa samochodu z kierowcą mierzona na wadze rozumiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ile warze, w każdym razie auto musiałoby ważyć 1880 wtedy wedle wykresu miałoby 151 HP ja do masy serii 1480 dołożyłem 100 kg i wyszło 121 HP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za słowa otuchy gregor10, może fiksuje bo lataliśmy pare dni b6 z 1.2 bara i teraz kiedy siedze w mojej czegoś mi brakuje. Pozdro

---------- Post dopisany 11-11-2013 at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2013 at 20:22 ----------

Odzyskałem przepływ ale nie wiem dlaczego mieszanka taka dziwna:

http://s4.ifotos.pl/img/beztytuuJ_naeqnqw.JPG

Problem zaczął się po zabiegach z wyrzuceniem turba, gdzieś w tym czasie zakładałem inny filtr gazu, może to? Wątpię żeby nagle trzeba było regulować gaz skoro chwile przed tym wszystko było dobrze, powody korekty na plus jakie mogą być? Na tym zdjęciu kasowałem błędy i przejechałem 10 km

---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ----------

Po wrzuceniu tych logów program KPOWER przy masie 1550 wypluł 120 HP :facepalm:

---------- Post dopisany 12-11-2013 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 22:53 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Zrobiłeś chyba za krótki log, chociaż do 6tyś było pociągnąc, i potem chyba też za krótko na luzie leciał. Z ciekawości sam tez dzisiaj zrobie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wszystko co się dało, auto dalej nie chce iść tak jak szło przed "wymianą uszczelki" VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brakuje przepływu a korekty 14% na + tylko nie wiem czemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dv dziurawy lub dziurawe weze do dv i osprzetu.

pozatym korekta +14 na pb swiadczy o powaznej usterce , o ile te 14% to pojawia sie na benzynie , jesli na lpg to lpg do strojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie gdzie widać na logu dziurawy dv, etc. i o których wężach mowa skoro idzie jeden od tipa a drugi to podciśnienie. Co do korekt to jest tych powodów znacznie więcej jak niewystrojony gaz:

- nieszczelności w układzie podciśnienia,

- MAF

- sonda lambda

- pompa paliwa

- filtr paliwa

To dlaczego obstawiacie gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv widac na końcu logu, nie powinno byc skoku cisnienia, pytanie podstawowe jaka jest korekta 032 po jeżdzie na pb a jaka na lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie są na plus, pierwsza Pb jest 6% na plus na krótkim odcinku, na tym samym odcinku na lpg czasami też 6% czasami więcej. Długoterminowo na lpg 18%, na benzynie długoterminowo nie sprawdzałem, robiłem raczej 10 km odcinki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie są na plus, pierwsza Pb jest 6% na plus na krótkim odcinku, na tym samym odcinku na lpg czasami też 6% czasami więcej. Długoterminowo na lpg 18%, na benzynie długoterminowo nie sprawdzałem, robiłem raczej 10 km odcinki

To znaczy na pb w pierwszym okienku jest 6% tak? to oznaczałoby jakąs nieszczelność, w drugim okienku czyli długoterminowa nie wiesz jaka jest na pb? wystarczy że przejedziesz te 10 km na rozgrzanym silniku na benzynie i korekta się ustawi, tak to cięzko coś powiedziec jak tak na prawde nie wiadomo gdzie leży przyczyna musisz dojść ładu na benzynie sprawdzic jakie korekty się ustawiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszałem, na PB krótkoterminowa waha się w przedziale od 0,0% do maksymalnie 1.4% na dystansie 10 KM a długoterminowe raz widziałem jak wysterowało na 4.2% ale więcej chyba nie, na gazie (mieszany cykl pb + lpg) krótkoterminowa podobnie jak PB a długoterminowa wysterowuje się na 14% czasami 18%. Dodam że na zimnym silniku dziwnie odpala, zakręci (puszczam kluczyk) - odpali - prawie zgaśnie - złapie i chodzi ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na benzynie długoterminowa dochodzi do 4% to jeszcze ujdzie chociaż lepiej żeby była w okolicy zera sprawdz dokładnie, a jak na gazie idzie na +18 to na pewno gaz do regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam logi 9 km z różnym obciążeniem:

LPG

PB

Ale na gazie i na benzynie idzie tak samo czyli lipnie o ostatnio na PB od 0-100 we dwóch 13 sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kolektorze ssącym nic prócz tego że dałem wąż prosto z dv do kolektora, wtryski nigdy nie były tykane a pompa kiedyś się zawiesiła ale działa niby, czy na logach było widać coś z dv czy tamto to jednorazowy wybryk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby na logach na benzynie wszystko w porządku jest korekty nawet nie ruszyły z zera, przepływ jest doładowanie jest, troche dziwne że 13 s do setki:shock3: na lpg jest za ubogo i korekta szybko idzie na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...